Ta sesja stretchingowa pozwoli Ci na szybsze efekty w treningu brzucha

Po intensywnej sesji treningowej twój brzuch błaga o ulgę. Pomóż mu w regeneracji i wykonaj kilka ćwiczeń, które szybciej pozwolą mu wrócić do formy. Możesz je wykonać od razu po treningu. Złagodzi to bolesność i będziesz mogła szybciej wrócić do treningów.
Rozciąganie bioder Rozciąganie bioder Karolina Brzuszczyńska

Cobra

Stojąc oprzyj ręce na macie. Powoli opuść biodra tak by było znajdowały się tuż nad matą, ale nie dotykały jej. Mocno odchyl się do tyłu. Wytrzymaj w tej pozycji około 30 sekund.

Rozciąganie całego ciała Rozciąganie całego ciała Myfitness.pl

Cobra w rozkroku

Stań w lekkim rozkroku i oprzyj ręce na macie. Powoli opuść biodra tak by było znajdowały się tuż nad matą, ale nie dotykały jej. Mocno odchyl się do tyłu. Wytrzymaj w tej pozycji około 30 sekund.

Rozciąganie bioder Rozciąganie bioder Karolina Brzuszczyńska

Rozciąganie w wykroku

Zrób wykrok w przód. Następnie zniż tułów i postaraj się położyć obie dłonie na podłodze. Napnij mocno pośladki i wypchnij biodra do przodu. Przytrzymaj pozycję minimum 30 sekund. Następnie zmień stronę.

Rozciąganie barków i grzebietu Rozciąganie barków i grzebietu Myfitness.pl

Pozycja dziecka

Usiądź na macie w lekkim rozkroku, a następnie połóż ręce na macie i mocno wyciągnij ręce i barki przed siebie. Czym dalej wyciągniesz ręce tym mocniej rozciągniesz obręcz barkową i grzbiet. Wytrzymaj w tej pozycji około 30 sekund.

Mostek na palcach Mostek na palcach Fotolia

Mostek na palcach

Połóż się na macie. Ugnij nogi w kolanach, ręce opuść wzdłuz ciała. Unieś biodra wspinają się na palce. Rozciągnij jak najmocniej brzuch wypinając miednicę ku górze. Utrzymaj pozycję minimum 30 sekund

Rozciaganie brzucha Rozciaganie brzucha Fotolia

Rozciąganie na gumie

Zawiąż gumę, pasek lub chwyć za znajdujące się na siłowni taśmy TRX. Odegnij miednicę do tyłu rozciągając mięśnie brzucha do przodu. Wytrzymaj w tej pozycji minimum 30 sekund. 

Copyright © Agora SA