5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak

Cześć! Dzisiaj ma dla Was zestaw moich sprawdzonych ćwiczeń na płaski brzuch. Są to ćwiczeni wzmacniająco-spalające, które wykorzystuję w moim planie treningowym. Jesteś gotowa na trening?
5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak 5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak Sylwia Nowak

Bieg bokserski

To ćwiczenie, które często wykonuję w ramach rozgrzewki.

Pozycja wyjściowa: Stań w lekkim rozkeroku

Wykonanie: Unoś wysoko kolana i jednocześnie wyprowadzaj ciosy proste. Wykonuj to ćwiczenie jak najszybciej, a kolana unoś jak najwyżej. 

Wykonuj to ćwiczenie w 3 seriach po 30 sekund. Po każdej zrób 10 sekund przerwy. 

5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak 5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak Sylwia Nowak

Brzuszki z przyciągnięciem kolan do klatki piersiowej

Pozycja wyjściowa: Połóż się na ziemi. Podeprzyj się rękami wkładające je delikatnie pod plecy. 

Wykonanie: Uginaj kolana i przyciągaj je do klatki piersiowe. Utrzymuj tułów praz nogi cały czas w górze. 

Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń. 

5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak 5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak Sylwia Nowak

Półprzysiady

To ćwiczenie potrafi porządnie zmęczyc!

Pozycja wyjściowa: Stań w rozkroku na szerokości barków.

Wykonanie: Wykonuj półprzysiad uginając nogi do kąta 90 stopni. Nastepnie wróć do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, aby kolana skierowane były na zewnątrz. Staraj się nie przekraczać kolanami linii palców u nóg. Trzymaj napiety brzuch oraz plecy.

Wykonuj to ćwiczenie w 3 seriach po 30 sekund. Daj z siebie wszystko i zrób je jak najszybciej! 

5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak 5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak Sylwia Nowak

Przeskoki w wykroku z ciosami prostymi

Pozycja wyjściowa: Zrób wyskok w przód. Jedną rękę unieś wyprostowana na wysokość barków, drugą trzymaj na gardzie.

Wykonanie: Wykonaj wyskok w górę. W locie zmień nogi wykroczne i wykonaj cios w przód.

Powtarzaj ruch przez 30 sekund. Zrób 3 serie tego ćwiczenia, po każdej wykonaj 10 sekund przerwy. 

5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak 5 moich najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch - trening Ambasadorki Myfitness Sylwii Nowak Sylwia Nowak

Burpess

To jedno z najbardziej meczących ćwiczeń jakie znam. Burpeesy pozwalają spalić mnóstwo kalorii i wzmocnić mięśnie brzucha.

Pozycja wyjściowa: Stań w lekkim rozkroku

Wykonanie: Przejdź do podporu przodem. Następnie podnieś się jak najszybciej i wykonaj wyskok. Staraj się robić to ćwiczenie jak najszybciej.

Zrób 3 serie po 30 sekund. Po każdej serii wykonaj 10 sekund przerwy.