Ten przyrząd to HIT treningowy. Poznaj nietypowe ćwiczenia na smukłe ręce za pomocą mini bandu

Tym razem sugerujemy Ci porzucić ciężary i chwycić za gumę, która sprawi, że zaczną pracować najgłębsze partie twojego ciała. W tym przypadku mamy trening z gumą na górnę partie ciała.
Mini Band Mini Band Agnieszka Matracka

Odwodzenie wyprostowanych rąk na boki

Załóż mini band na nadgarstki. Wyprostuj ręce w stawach łokciowych i umieść je przed sobą. Następnie wykonuj odwodzenie rąk na boki rozciągając gumę, jak najmocniej. 

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

Mini Band Mini Band Agnieszka Matracka

Odwodzenie rąz na boki

To ćwiczenie jest nieco podobne do poprzedniego. Jednak tym razem ugnij ręce w stawach łokciowych i trzymaj łokcie, jak najbliżej tułowia. Następnie rozciągaj gumę odwodząc ręce na boki 

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń

Mini Band Mini Band Agnieszka Matracka

Odwodzenie rąk w górze

Ponownie wyprostuj ręce w stawach łokciowych. Unieś ręce nad głowę i rozszerzaj je na boki, jak najmocniej. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.

Mini Band Mini Band Agnieszka Matracka

Odwodzenie ręki w podporze przodem

Ustaw się w pozycji podporu przodem - jak do pompek. Guma powinna cały czas znajdować się na Twoich nadgarstkach. Następnie przysuwaj raz jedną, raz drugą rękę na boki. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń

Mini Band Mini Band Agnieszka Matracka

Podpór przodem

W podporze przodem, rozstaw ręce nieco szerzej niż szerokość barków. Następnie utrzymuj pozycję przez 1 minutę. Powtórz 3 razy. 

Mini Band Mini Band Agnieszka Matracka

Pompki

Gumę trzymaj cały czas na nadgarstkach. Następnie wykonuj pompki. Pamiętaj, aby ciało było w jednej linii. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń