Trenowałam pośladki jak Kayla Itsines. Jak wyglądał mój trening?

Kylie Itsines to jedna z najpopularniejszych trener na świecie. Stworzyła program Bikini Body Guide, dzięki któremu schudło mnóstwo kobiet. Zainspirowałam się jej treningiem. Zobacz, jak wyglądał mój trening na pośladki.
Kayla Itsines Kayla Itsines Kayla Itsines

Program treningowy

Kayla Itsines autorka Bikini Body Guide to prawdziwa guru fitnessu. Dzięki swoim treningom bikini, podbiła serca milionów fanów na całym świecie. Jej kariera przypomina karierę Ewy Chodakowskiej. Podobnie, jak ulubiona trenerka Polek, szybko osiągnęła popularność. Dziś na Instargramie obserwuje ją blisko 9 milionów fanów. Kayla prowadzi również treningi otwarte, a na jej profilu znajdziemy spektakularne metamorfozy podopiecznych. Zainspirowałam się jej treningami i przygotowałam zestaw ćwiczeń na pośladki. 

Trening pośladków Trening pośladków Karolina Brzuszczyńska

Lifty w podporze

Przyjmij pozycję podporu na czworaka opierając ręce i kolana na ziemi. Unoś i opuszczaj nogę ugiętą w kolanie, pamiętając o tym by palce były zadarte na siebie. Ćwicz najpierw jedną, a następnie drugą nogę. Wykonaj po 15 powtórzeń w 3 seriach. 

Trening pośladków Trening pośladków Karolina Brzuszczyńska

Pulsowanie w wykroku

Chwyć ciężarki w obie dłonie. Zrób wykrok ustawiając stopy na szerokości bioder . Pamiętaj, aby kolano było nad kostką i nie przekraczał linii palców u stopy. Następnie wykonuj ruchy pulsacyjne uginając lekko nogi w stawach kolanowych, kierując biodra do dołu. Powtórz to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń na jedną i na druga nogę. 

Trening pośladków Trening pośladków Karolina Brzuszczyńska

Lifty do tyłu w pozycji stojącej

Stań prosto ustawiając nogi na szerokości bioder. W ręce chwyć ciężarki, następnie pochylając się do przodu, unoś wyprostowaną nogę w górę. Zaciśnij pośladki w fazie końcowej ruchu, następnie wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ten ruch w 3 seriach po 15 powtórzeń na jedną i druga nogę. 

Trening pośladków Trening pośladków Karolina Brzuszczyńska

Wyskoki do przysiadu sumo

Trzymając w rękach ciężarki stań e lekkim rozkroku na szerokości bioder. Następnie wykonaj wyskok i wyląduj miękko w pozycji przysiadu sumo - z nogami rozstawionymi szeroko, palce kierując na zewnątrz. Wykonaj ten ruch w 3 seriach po 15 powtórzeń. 

Trening pośladków Trening pośladków Karolina Brzuszczyńska

Martwy ciąg z hantlami

Chwyć ciężarki w ręce kierując wewnętrzną część dłoni w stronę ciała. Nastepnie pochylas się powoli, uginając lekko kolana i opuszczając ciężarki w kierunu ziemi. Pamiętaj, aby nie zaokraglac pleców. Wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń.