Dzięki tym 3 ćwiczeniom będziesz mieć szczupłą i smukłą talię. Wystarczy, że będziesz je wykonywać regularnie, a zobaczysz efekt

Każda kobieta marzy o smukłej i wąskiej talii. Żeby taką mieć musisz nie tylko regularnie ćwiczyć, ale również zwracać szczególną uwagę na to, co ląduje na twoim talerzu. Dziś przygotowałam dla was zestaw trzech ćwiczeń, które nie tylko pozwolą wam wysmuklić talię, ale również wzmocnią i wyrzeźbią brzuch. Dzięki temu, że do ich wykonywania nie potrzebujecie żadnego sprzętu możecie te ćwiczenia wykonać np. w domu. Wykonując je regularnie już po kilku treningach zobaczycie efekty.
Skręcaj ciało do boku płynnym ruchem Skręcaj ciało do boku płynnym ruchem Aga Szymczak

Deska ze skrętem tułowia w bok

Przyjmij pozycję deski. Twoje ciało powinno być w linii prostej, a głowa powinna być jego przedłużeniem. Następnie płynnym ruchem skręcaj biodra raz w prawą, raz w lewą stronę. Staraj się nie odrywać stóp od podłoża. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 45 sekund. 

Kolano powinno być jak najbliżej łokcia Kolano powinno być jak najbliżej łokcia Aga Szymczak

Wspinaczka bokiem w pozycji deski

Przyjmij pozycję deski. Kolejny krok to dotykanie kolanem do łokcia czyli tak zwana wspinaczka bokiem. Dotykaj prawym kolanem, prawego łokcia i na odwrót. Jest to jedno z bardziej wymagających ćwiczeń, ale przynosi efekty.

Wykonuj to ćwiczenie przez 45 sekund. 

Trzymaj ciało napięte Trzymaj ciało napięte Aga Szymczak

Deska bokiem

Przyjmij pozycję boczną, czyli podpór bokiem. Od stóp do głów ciało powinno znajdować się w linii prostej i być napięte jak struna. Łokieć znajduje się dokładnie pod barkiem. Nogi wyprostowane i złączone (łatwiejsza wersja to nogi ułożone jedna przed drugą).

Możesz ćwiczyć tylko deskę bokiem, ale możesz również dodać wznosy, które świetnie modelują talię.

Więcej o: