10 minutowy trening, który maksymalnie wzmocni i wyrzeźbi twoje ramiona

Z doświadczenia wiem, że ten trening nie należy do ulubionych treningów kobiet. Ja też nie jestem zwolenniczką ćwiczenia na siłowni przy wykorzystaniu maszyn. Istnieje jednak sporo ćwiczeń wzmacniających ramiona, które możesz wykonać w domu lub nawet na siłowni bez żadnego sprzętu. Dzięki tym ćwiczeniom twoje ręce i ramiona staną się bardziej umięśnione, a skóra stanie się bardziej jędrna. Sama zobaczysz, że regularne wykonywanie tych ćwiczeń przyniesie efekty. Każde z ćwiczeń wykonuj przez 30 sekund, a następnie przejdź do kolejnego. Między nimi odpoczywaj 15 sekund. Wykonaj 4 serie wszystkich ćwiczeń.
Trening na piękne ramiona Trening na piękne ramiona www.instagram.com/agamatracka

10 minutowy trening, który maksymalnie wzmocni i wyrzeźbi twoje ramiona

Z doświadczenia wiem, że ten trening nie należy do ulubionych treningów kobiet. Ja też nie jestem zwolenniczką ćwiczenia na siłowni przy wykorzystaniu maszyn. Istnieje jednak sporo ćwiczeń wzmacniających ramiona, które możesz wykonać w domu lub nawet na siłowni bez żadnego sprzętu.

Dzięki tym ćwiczeniom twoje ręce i ramiona staną się bardziej umięśnione, a skóra stanie się bardziej jędrna. Sama zobaczysz, że regularne wykonywanie tych ćwiczeń przyniesie efekty. Każde z ćwiczeń wykonuj przez 30 sekund, a następnie przejdź do kolejnego. Między nimi odpoczywaj 15 sekund. Wykonaj 4 serie wszystkich ćwiczeń.

Pozycja wyjściowa to deska (Aga Szymczak) Pozycja wyjściowa to deska (Aga Szymczak) www.loveinsport.com

Wspinanie na przedramionach

Zacznij od przyjęcia pozycji deski. Następnie wspinaj się na jedno przedramię, drugie, tak by ostatecznie dojść do pozycji podporu. Wracaj do pozycji wyjściowej schodząc najpierw na jedno przedramię, potem drugie.

Ważne jest by podczas wykonywania tego ćwiczenia nasze ciało było maksymalnie napięte, a plecy proste. 

Pompki na kolanach to łatwiejsza wersja klasycznych pompek (Aga Szymczak) Pompki na kolanach to łatwiejsza wersja klasycznych pompek (Aga Szymczak) www.loveinsport.com

Pompki na kolanach

Przyjmij pozycję tak zwanej damskiej pompki, czyli na kolanach. Twoje ręce powinny być rozstawione na szerokość barków. Uginaj ręce w łokciach i prostuj wykonując pompkę. 

Tak jak w poprzednim ćwiczeniu ważne jest by nasze plecy były proste. Nie załamuj bioder, ale pamiętaj żeby nie unosić zbyt wysoko odcinka lędźwiowego. 

Dotykanie barków w podporze - pamiętaj o tym by ciało było napięte jak struna Dotykanie barków w podporze - pamiętaj o tym by ciało było napięte jak struna www.loveinsport.com

Dotykanie barków wysokim podporze

Przyjmij pozycję podporu. Ciało powinni być w linii prostej. Nogi rozstawione na szerokość bioder. Dotykaj naprzemiennie swoich barków. 

W tym ćwiczeniu ważne jest by nasze biodra były nieruchomo. Dzięki temu nie tylko wzmacniasz ręce, ale również brzuch i plecy. 

To ćwiczenie nie tylko świetnie modeluje ramiona, ale również wzmacnia brzuch (Aga Szymczak) To ćwiczenie nie tylko świetnie modeluje ramiona, ale również wzmacnia brzuch (Aga Szymczak) www.loveinsport.com

Skręt tułowia w wysokim podporze

Przyjmij pozycję wysokiego podporu. Trzymaj w ręce ciężarek skręcaj ciało razem z ręką tak by ciężarek dotykał nadgarstka, a następnie mocno odginaj ciało w drugą stronę.

Jeżeli nie jesteś w stanie wykonać tego ćwiczenia z dodatkowym obciążeniem jakim są hantle, to rób je z ciężarem własnego ciała. 

Ćwicz najpierw jedną, a następnie drugą rękę. 

Copyright © Agora SA