5 najskuteczniejszych ćwiczeń w homefittingu na cellulit

Cellulit to powszechny problem, który dotyka większość kobiet. Zazwyczaj gromadzi się w partiach takich, jak uda czy pośladki i zostaje tam na długo. Chcesz się go pozbyć raz na zawsze? Wybrałam dla Ciebie 5 najskuteczniejszych ćwiczeń metodą homefitting, dzięki którym przy regularnych treningach poprawisz swoje krążenie, ujędrnisz swoje ciało i pozbędziesz się nieciachanej, 'pomarańczowej skórki'.
. . Karolina Brzuszczyńska

5 najskuteczniejszych ćwiczeń w homefittingu na cellulit

Cellulit to powszechny problem, który dotyka większość kobiet. Zazwyczaj gromadzi się w partiach takich, jak uda czy pośladki i zostaje tam na długo. Chcesz się go pozbyć raz na zawsze? Wybrałam dla Ciebie 5 najskuteczniejszych ćwiczeń metodą homefitting, dzięki którym przy regularnych treningach poprawisz swoje krążenie, ujędrnisz swoje ciało i pozbędziesz się nieciachanej, "pomarańczowej skórki".

Homefitting to nowa metoda treningowa, dzięki której możesz zadbać o swoją sylwetkę i zdrowie bez konieczności regularnych wycieczek na siłownię i kosztownych wydatków na trenera personalnego. To trend, który już teraz pokochały kobiety, które są aktywne i mają dużo obowiązków, ale jednocześnie chcą zadbać o swoje ciało.

Do wykonania naszego domowego treningu wystarczy Ci jedynie mata oraz roller. Trening jest dedykowany kobietom z cellulitem i opiera się na ROLOWANIU dolnych partii ciała. Rolowanie to świetny sposób na poprawę krążenia, a to właśnie układ krwionośny odpowiedzialny jest poniekąd za odkładanie się cellulitu na naszym ciele. 

Rollery niezbędne do wykonania treningu znajdziesz tutaj.

. . Karolina Brzuszczyńska

ĆWICZENIE I - Rollowanie mięśni dwugłowych uda

Usiądź na podłodze. Jedną nogę ugnij w kolanie, pod drugą nogę włóż roller Spokey. Przenieś cały ciężar na nogę leżącą na rollerze. Rolluj delikatnie ciało, zatrzymuj się w miejscach, w których czujesz dyskomfort i przetrzymaj w tym punkcie roller nieco dłużej. 

Takie ćwiczenie możesz wykonywać nawet częściej niż kilka razy w tygodniu - rób je wtedy, gdy czujesz, że twoje mięśnie są spięte. Warto mieć wtedy pod ręką roller i skorzystać z metody homefitting.

. . Karolina Brzuszczyńska

ĆWICZENIE II - Rolowanie mięśni pośladkowych

Pośladki to duża grupa mięśniowa, która wymaga uwagi. Tym razem usiądź na rollerze Spokey całym ciałem. Przenieś ciężar całego ciała na pośladki. Następnie podpierając się na rękach ugnij jedną nogę zakładając ją na drugą. Rolluj mięsień pośladkowy zatrzymując się w miejscach, w których odczuwasz ból. Następnie zmień nogę. Pamiętajmy, że ćwiczenie metodą homefitting to prosty sposób na skuteczne zadbanie o ciało bez konieczności wychodzenia z domu.

. . Karolina Brzuszczyńska

ĆWICZENIE III - Rolowanie czworogłowych uda

W pozycji bokiem ułóż roller pod jedną nogą. Drugą nogę ugnij w kolanie i przełóż przez pierwszą. W takiej pozycji roluj mięsień czworogłowy, staraj się przenieść cały ciężar na nogę rolowaną. Zatrzymuj się w miejscach, w których odczuwasz dyskomfort. Następnie zmień nogę. 

Pamiętaj, że regularnie wykonywane ćwiczenia przynoszą świetne efekty - właśnie dlatego warto dobrze zorganizować homefitting i osiągać rezultaty bez wychodzenia z domu.

. . Karolina Brzuszczyńska

ĆWICZENIE IV - Rolowanie czworogłowych uda

Kolejne ćwiczenie, które z łatwością wykonasz metodą homefitting przy użyciu rollera to rolowanie mięśni czerwonogłowych uda. W podporze przodem ustaw roller nad kolanami. Podpierając się rękami roluj mięśnie czworogłowe przesuwając się w górę i w dół. 

. . Karolina Brzuszczyńska

ĆWICZENIE V - Rolowanie łydek

Usiądź na podłodze. Jedną nogę ugnij w kolanie, drugą nogę połóż na rollerze. Roluj łydkę naciskając całym ciałem, zatrzymuj się w miejscach, w których czujesz dyskomfort i przetrzymaj w tym punkcie roller nieco dłużej.

Wykonuj trening z użyciem rollera regularnie, najlepiej 3 razy w tygodniu, na końcu treningów aerobowych, a szybko zobaczysz efekty i pożegnasz cellulit raz na zawsze!

Pamiętaj, że metoda homefitting pozwala zadbać o sylwetkę i zdrowie bez konieczności regularnych wycieczek na siłownię i kosztownych wydatków na personalnego trenera. Efekty są równie zadowalające!

Zastanawiasz się, gdzie kupisz rollery? Dostaniesz je tutaj.

Więcej o idei homefittingu dowiesz się TUTAJ. 

Trening wyszczuplający talię