5 niezawodnych ćwiczeń na szczupłą talię

Ćwiczenia na talię pomogą ci nie tylko ją wyszczuplić, ale również wzmocnią brzuch i pomogą pozbyć się boczków. Wystarczy, że wprowadzisz do swojego planu treningowego te 5 ćwiczeń, a już po kilku tygodniach zobaczysz pierwsze efekty. Gotowa na trening? Zaczynamy.
Wspinaczka na piłce Wspinaczka na piłce Myfitness.pl

Wspinaczka na piłce

Jest to jedno z tych ćwiczeń, które nie tylko wspaniale modeluje naszą sylwetkę, ale również spala tkankę tłuszczową. Możesz to ćwiczenie wykonać z piłką lub bez niej. 

Połóż ręce na piłce, a nogi wyrzuć do tyłu i oprzyj na palcach. Na zmianę przyciągaj kolano do łokcia (prawe do prawego, lewe do lewego). Staraj się jak najmocniej napiąć ciało podczas wykonywania tego ćwiczenia.

Ćwicz przez 30 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund, powtórz 3 razy

Twist rosyjski z piłką Twist rosyjski z piłką Myfitness.pl

Twist rosyjski

Usiądź na podłodze. Chwyć piłkę w obie ręce. Nogi unieś lekko do góry, a ciało odegnij trochę do tyłu tak byś mogła utrzymać równowagę w tej pozycji. Skręcaj ciało raz w jedną, raz w drugą stronę. Pamiętaj o tym by nogi były cały czas uniesione do góry. 

Ćwicz przez 30 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund, powtórz 3 razy.

Deska ze skrętem bioder Deska ze skrętem bioder Myfitness.pl

Deska ze skrętem bioder

Przyjmij pozycję deski. Pamiętaj aby twoje ciało było w linii prostej, a głowa była jego przedłużeniem. Brzuch mocno napięty. Skręcaj biodra raz w jedną raz w drugą stronę. Delikatnie odrywaj stopy od podłoża by móc mocniej zrotować biodra. Zwróć jednak uwagę na to by nie dotykały one podłoża, a zatrzymywały się tuż nad nim. 

Ćwicz przez 30 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund, powtórz 3 razy.

Deska bokiem 

Przyjmij pozycję boczną deski. Nogi oparte na podłożu, łokieć znajduje się pod naszym barkiem. Unieś tą samą rękę i nogę, a następnie powoli dotknij kolanem do łokcia. Ćwicz najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Deska bokiem Przyjmij pozycję boczną deski. Nogi oparte na podłożu, łokieć znajduje się pod naszym barkiem. Unieś tą samą rękę i nogę, a następnie powoli dotknij kolanem do łokcia. Ćwicz najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Myfitness.pl

Deska bokiem z dotykaniem kolana do łokcia

To jedno z trudniejszych, ale tez lepszych ćwiczeń, które wysmukla naszą talię i pozwala nam się pozbyć boczków. 

Przyjmij pozycję boczną deski. Nogi oparte na podłożu, łokieć znajduje się pod naszym barkiem. Unieś tą samą rękę i nogę, a następnie powoli dotknij kolanem do łokcia. Ćwicz najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. 

Ćwicz przez 30 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund, powtórz 3 razy.

Wypady z piłką Wypady z piłką Myfitness.pl

Wypady z piłką

Weź piłkę w obie ręce. Wykonaj wypad do przodu, a następnie skręć ciało w jedną i drugą stronę. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz całą sekwencję na drugą nogę. Pamiętaj o prostych plecach i napiętym brzuchu. 

Ćwicz przez 30 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund, powtórz 3 razy.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.