5 ćwiczeń rozciągających, które urozmaicą twój trening

Rozciąganie to obowiązkowy element każdego treningu. Niestety nadal dużo osób o nim zapomina. Nawet 5 minutowe rozciąganie pomaga nam zapobiec niechcianym kontuzjom, a także przyczynia się do szybszej regeneracji mięśni. Dzisiaj przygotowałam dla was zestaw 5 ćwiczeń rozciągających, które urozmaicą wasz trening.
5 ćwiczeń rozciagających 5 ćwiczeń rozciagających Myfitness.pl

5 ćwiczeń rozciągających, które urozmaicą twój trening

Rozciąganie to obowiązkowy element każdego treningu. Niestety nadal dużo osób o nim zapomina. Nawet 5 minutowe rozciąganie pomaga nam zapobiec niechcianym kontuzjom, a także przyczynia się do szybszej regeneracji mięśni. Dzisiaj przygotowałam dla was zestaw 5 ćwiczeń rozciągających, które urozmaicą wasz trening.

Wypady Wypady Myfitness.pl

Wykrok do przodu

Wykonaj wypad do przodu. Pamiętaj o tym, by przy wykonywaniu tego ćwiczenia trzymać proste plecy. Choć to rozciąganie, twoje ciało powinno być napięte. 

Rozciągaj najpierw jedną nogę potem drugą. Na każdą nogę poświęć około 30 sekund. 

Siad ze zgiętą nogą z przodu Siad ze zgiętą nogą z przodu Myfitness.pl

Rozciąganie w siadzie ze zgiętą nogą

Usiądź na macie. Jedną nogę zegnij w kolanie, a drugą wyprostuj z tyłu. Wytrzymaj w takiej pozycji około 30 sekund, a następnie zmień nogę. 

Rozciąganie barków Rozciąganie barków Myfitness.pl

Rozciąganie obręczy barkowej

Jedną rękę wyprostuj przed siebie. Drugą chwyć się pod łokieć. Mocno przyciągaj wyprostowaną rękę do siebie. Wytrzymaj w tej pozycji około 30 sekund, a następnie zmień rękę. 

Rozciąganie całego ciała Rozciąganie całego ciała Myfitness.pl

Rozciąganie na brzuchu

Stań w lekkim rozkroku i oprzyj ręce na macie. Powoli opuść biodra tak by było znajdowały się tuż nad matą, ale nie dotykały jej. Mocno odchyl się do tyłu. Wytrzymaj w tej pozycji około 30 sekund.

Rozciąganie barków i grzebietu Rozciąganie barków i grzebietu Myfitness.pl

Rozciąganie barków i grzbietu

Usiądź na macie w lekkim rozkroku, a następnie połóż ręce na macie i mocno wyciągnij ręce i barki przed siebie. Czym dalej wyciągniesz ręce tym mocniej rozciągniesz obręcz barkową i grzbiet. Wytrzymaj w tej pozycji około 30 sekund. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.