HIT! 5 minutowy trening na pobudzenie

Kiedy zaraz po przebudzeniu brakuje ci energii ten trening pobudzi cię bardziej niż kawa! Wystarczy 5 minut by maksymalnie podkręcić metabolizm już od samego rana.
Wystarczy 5 minut by maksymalnie podkręcić metabolizm (Aga Szymczak) Wystarczy 5 minut by maksymalnie podkręcić metabolizm (Aga Szymczak) wwww.instagram.com/loveinsport

HIT! 5 minutowy trening na pobudzenie

Kiedy zaraz po przebudzeniu brakuje ci energii ten trening pobudzi cię bardziej niż kawa! Wystarczy 5 minut by maksymalnie podkręcić metabolizm już od samego rana.

Trzymaj proste plecy (Aga Szymczak) Trzymaj proste plecy (Aga Szymczak) Myfitness.pl

Wypady w bok

Zacznij od pozycji na baczność, a następnie wykonaj wypad w bok. Jeżeli robisz wypad na prawą nogę, lewą ręką dotykaj stopy i na odwrót. Pamiętaj o prostych plecach.

Ćwiczenie wykonuj przez 20 sekund, odpoczywaj przez 10 sekund. Powtórz 2 razy.

Przysiady

Stań w lekkim rozkroku na szerokość bioder. Twoje stopy powinny być równolegle do siebie. Ugnij kolana i wykonaj przysiad. Przysiady Stań w lekkim rozkroku na szerokość bioder. Twoje stopy powinny być równolegle do siebie. Ugnij kolana i wykonaj przysiad. Myfitness.pl

Przysiady

Stań w rozkroku na szerokość bioder. Wykonaj przysiad do kąta 90 stopni. Pamiętaj, aby kolana nie przekraczały linii palców. Pośladki napięte, plecy proste.

Ćwiczenie wykonuj przez 20 sekund, odpoczywaj przez 10 sekund. Powtórz 2 razy.

Kiedy unosisz biodra napinaj pośladki (Aga Szymczak) Kiedy unosisz biodra napinaj pośladki (Aga Szymczak) Myfitness.pl

Unoszenie bioder w leżeniu

Połóż się wygodnie na macie. Ułóż nogi naturalnie na szerokość bioder. Unoś pośladki i powoli je opuszczaj tak, by nie dotykały maty. Nie zapomnij o tym, że kiedy unosisz pośladki musisz je napiąć na kilka sekund.

Ćwiczenie wykonuj przez 20 sekund, odpoczywaj przez 10 sekund. Powtórz 2 razy.

Skręcaj ciało przy wypadzie (Aga Szymczak) Skręcaj ciało przy wypadzie (Aga Szymczak) Myfitness.pl

Wypady ze skrętem tułowia

Zrób wypad na jedną nogę i skręć ciało w prawo i w lewo. Zmień nogę. Pamiętaj o ty by przy wypadzie kolano nie przekraczało linii palców.

Ćwiczenie wykonuj przez 20 sekund, odpoczywaj przez 10 sekund. Powtórz 2 razy.

Wspinaczka w podporze

Przyjmij pozycję w podporze. Następnie w zależności od tego, od której nogi zaczynasz lewe kolano przyciągaj do prawej ręki i prawe kolano przyciągaj do lewej ręki. Wspinaczka w podporze Przyjmij pozycję w podporze. Następnie w zależności od tego, od której nogi zaczynasz lewe kolano przyciągaj do prawej ręki i prawe kolano przyciągaj do lewej ręki. Myfitness.pl

Wspinaczka w podporze

Przyjmij pozycję w podporze. Następnie w zależności od tego, od której nogi zaczynasz lewe kolano przyciągaj do prawej ręki i prawe kolano przyciągaj do lewej ręki.

Ćwiczenie wykonuj przez 20 sekund, odpoczywaj przez 10 sekund. Powtórz 2 razy.

Więcej o: