Nie da się ukryć, że trenerka ma głowę do interesów. Na jej konto co miesiąc z pewnością wpadają pokaźne sumy chociażby dzięki jej marce "Be Raw" ze zdrowymi przekąskami, platformie "Bebio", magazynowi "Be Active", a także siłowni "Artis". Do tego kontrakty reklamowe i liczba zer na koncie Ewy Chodakowskiej wciąż wzrasta.
Jakiś czas temu Ewa założyła na Instagramie konto o nazwie "Choda style", na którym publikowała tylko zdjęcia jej stylizacji. Osobne konto powstało dla tych, którzy uwielbiają styl trenerki.
Kilka dni temu zmiana nazwy na koncie Ewy Chodakowskiej wywołała absolutną burzę w sieci, która trwa aż do teraz. Z nazwy "Choda style" powstała tajemnicza nazwa "Missionswim". Wielu od początku domyślało się, że chodzi o stroje kąpielowe, które trenerka zacznie projektować.
Część fanów Ewy nie kryła nie zadowolenia z tego co zrobiła ich idolka. Wielu zarzuciło jej oszustwo, bo zamiast założyć nowe konto i sukcesywnie zbierać fanów, Ewa wystartowała z nowym biznesem z bardzo silnym kontem na Instagramie liczącym ponad 150 tysięcy obserwatorów! Pod zdjęciem promującym nowy biznes mogliśmy przeczytać takie komentarze:
Okazuje się, że słowo "misja" znajdujące się w nazwie marki nie jest tam bez powodu. W nowym poście na Instagramie Chodakowska wszystko wyjaśnia.
Niestety nawet takie tłumaczenie gwiazdy fitness nie przyniosło zbyt wielkiego skutku. Wielu i tak uważa, że trenerka liczy na jeszcze większe wpływy na konto. Swoje argumenty tłumaczą tak.
Niektórym z fanów nie podobają się również ceny, które trenerka ma proponować.
Czekacie na jej kolekcję?
Ewa Chodakowska wypuściła nową płytę DVD, z którą spalisz nawet 650 kalorii! Co na niej znajdziemy?