W tym tygodniu do sprzedaży trafił nowy napój energetyczny "Turbo Grosik", który stworzył nasz reprezentant polski - Kamil Grosicki. Z tej okazji w warszawskim hotelu Bellotto odbyła się impreza promująca napój. To nie jedyny wielki sukces piłkarza, już wkrótce rusza kampania Sport.pl - portalu, którego Kamil jest Ambasadorem.
Tego dnia Kamila Grosickiego wspierała oczywiście Dominika Grosicka, jego piękna żona, ale również były piłkarz, a obecny komentator sportowy Tomasz Hajto. Wśród gości mogliśmy także zobaczyć partnerkę Tomasza Iwana - Natalię Jakułę, a także boksera wagi ciężkiej Artura Szpilkę.
Nie tylko Kamil osiąga coraz więcej sukcesów w show-biznesie, ale również jego wspaniała żona. Dominika Grosicka to gwiazda nowej kampanii portalu fitnessowego - Myfitness.pl. Jej zdjęcie na Instagramie rozpaliło zmysły fanów.
W miniony wtorek warszawska Legia zapłonęła od seksapilu wszystkich ambasadorek portalu. Cały event poprowadziła Odeta Moro, która niedawno ujawniła, że spodziewa się dziecka.
Nie da się ukryć, że to już kolejna kampania, w której możemy zobaczyć gwiazdy i największe influencerki z Instagrama.
Oprócz zdjęć, ważną kwestią przy tworzeniu tego projektu, była oprawa wideo, za którą na co dzień odpowiedzialna jest redaktorka Karolina Brzuszczyńska.
Nad największymi portalami sportowymi w Polsce czuwa Marlena Jezierska, która angażuje największe gwiazdy ze świata sportu i show-biznesu do podobnych kampanii. Na swoim koncie ma współpracę z m.in. Grzegorzem Krychowiakiem, Andrzejem Wroną, Kamilem Grosickim, Joanną Jędrzejczyk.
Prawdziwą weteranką fitnessowej kampanii jest Sylwia Nowak, którą już po raz trzeci możecie oglądać na bilbordach.
W tym roku jedną z ambasadorek jest również Ania Nowak, była uczestniczka Master Chefa, blogerka, a już wkrótce prowadząca program kulinarny.