Żona Roberta Lewandowskiego swoją karierę w mediach zaczęła od tego, że założyła bloga "Healthy Plan by Ann". Z czasem stał się on na na tyle popularny, że Ania zaczęła szukać kolejnych rzeczy, które mogłyby przynieść jej jeszcze większe dochody.
Kolejnym bardzo trafnym pomysłem Ani Lewandowskiej było stworzenie obozów sportowych w Dojo, w Starej wsi. Na początku zainteresowanie było średnie, ale to wszystko, dlatego że Ania nie byłą jeszcze tak popularna, ale teraz to już zupełnie co innego. Jej ostatni obóz wyprzedał się w 14 minut! A żeby spędzić z Lewandowską tydzień trzeba było za to zapłacić 3 tysiące złotych.
Ania Lewandowska od zawsze związana była z dietetyką. Trenerka nie tylko skończyła w tym kierunku studia, ale liczba kursów, które zrobiła dodatkowo może zwalać z nóg. Gwiazda wpadła na kolejny genialny pomysł, jakim było otworzenie firmy ze zdrową żywnością "Foods by Ann". Lewandowska zaczęła od batonów, a ostatecznie produkuje już nawet suplementy diety. Jej bestsellerowym produktem w ofercie jest mus kokosowy, który za każdym razem kiedy pojawia się na stronie, wyprzedaje się w kilka chwil.
Poza tym wszystkim, o czym napisaliśmy wyżej Ania wydaje również książki i płyty treningowe. W zeszłym roku postanowiła także wydać kalendarz motywacyjny, który bardzo spodobał się jej fankom.
Prędzej czy później musiało do tego dojść. Ostatnio na Instagramie Ani pojawiło się zdjęcie,a na którym widzimy nowe logo i odnośnik do profilu na instagramie @babybyann. Zastanawiacie się co takiego znów Lewandowska wymyśliła? Zjedźcie w dół.
Na Instagramie powstał nowy profil Ani Lewandowskiej - Baby by Ann. Kiedy wejdziemy na stronę widzimy taki opis:
- "Coming soon! Mamy dla mamy, wspólnie zbudujemy cudowny świat dla naszych dzieci"
Choć trenerka oficjalnie nie zdradziła jeszcze czego ma dokładnie dotyczyć jej nowy biznes, to możemy przypuszczać, że chodzi o zdrowy rozwój najmłodszych. Póki co nie pozostaje nam nic innego jak zaobserwować jej profil i czekać na więcej informacji.