5 sposobów na płaski brzuch, bez diety i ćwiczeń

Każda z nas marzy o piękny, płaskim brzuchu. Doskonale wiemy, że nie zawsze udaje nam się trzymać diety czy regularnych treningów. Poznaj kilka porad, które pozwolą ci cieszyć się płaskim brzuchem bez wyrzeczeń!

1. Dbaj o prawidłową postawę ciała kobieta

autorfotolia.pl

Stojąc wyprostowana oraz trzymając dobrą pozycję gorsetu mięśniowego (podwinięta kość ogonowa, napięty dół brzucha) sprawi, że od razu twoje ciało się wysmukli. Kiedy jesteś zgarbiona, przestajesz trzymać napięte mięśnie. To sprawia, że brzuch zawsze wydaje się pełniejszy.

2. Pij dużo wody

kobieta autorfotolia.pl

Koniecznie pamiętaj o stałym nawadnianiu organizmu. Kiedy jesteś odwodniona, twój organizm automatycznie zaczyna gromadzić wodę. W konsekwencji prowadzi to do tego, że puchniesz. Postaraj się wypić przynajmniej 2 litry wody dziennie.

3. Przestań żuć gumę

kobieta http://www.shemazing.net/

Żucie gumy powoduje, że organizm zaczyna produkować więcej powietrza. Ono z kolei zaczyna wypełniać brzuch, dlatego możesz czuć ucisk w spodniach. Jeżeli potrzebujesz odświeżyć swój oddech, lepiej sięgnij po miętówkę.

4. Zacznij wolniej jeść

kobieta autorfotolia.pl

Większość z nas w trakcie przerwy obiadowej, wręcz pożera swój posiłek. Postaraj się trochę zwolnić. Zanim przełkniesz kolejny kęs, postaraj się go przeżuwać przynajmniej 10 razy. Twój organizm nim strawi jedzenie, musi je rozdrobnić w żołądku i jelitach. Dostarczenie nierozdrobnionych porcji jedzenia, powoduje niestrawność i wzdęcia.

5. Zrelaksuj się

kobieta autorfotolia.pl

Postaraj się poświęcić przynajmniej 20 minut dziennie na relaks i odstresowanie. Życie w ciągłym stresie, może faktycznie prowadzić do nadwagi. Stres wzmaga produkcję kortyzolu, który wysyła nadmiar tłuszczu bezpośrednio do brzucha, chcąc w ten sposób ochronić swoje najważniejsze organy. Nie pozwól na to!

WIĘCEJ PORAD ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Więcej o: