Ćwiczenia na lepszy seks...

Jesień coraz bliżej a wraz z nią może nas dopaść gorsze samopoczucie. Żeby się nie dać pogodzie, podpowiemy wam, które ćwiczenia warto robić, żeby poprawić sobie samopoczucie, ale przede wszystkim podgrzać atmosferę w sypialni. W końcu kto powiedział, że tylko lato, to czas na "szał ciał" i gorący flirt?

Chcesz wyglądać jak nasz trener?

- Faktycznie, są ćwiczenia, dzięki którym zwiększa się produkcja testosteronu i hormonu wzrostu. Zwykle dzieje się to w przypadku ćwiczeń na duże partie mięśni - wyjaśnia Jean-Pierre De Villers, trener osobisty z Londynu, którego klientami są głównie modelki oraz ludzie z branży finansowej. - Z własnego doświadczenia wybrałbym trzy ćwiczenia: głęboki przysiad, martwy ciąg oraz wyciskanie na klatkę piersiową.

Głęboki czy pełny przysiad?


Sposobów na robienie przysiadu jest wiele, wszystko zależy od tego, jaki jest nasz cel. Zanim zaczniemy trenować na dobre, warto się nad tym zastanowić, ponieważ możemy sobie zaszkodzić. Ćwiczenie to wydaje się być proste, jednak w przypadku tak wielu stawów zaangażowanych w jego wykonanie, zanim porwiemy się na duże obciążenie, należy się upewnić, że nasza technika jest idealna.

- Kobiety powinny robić przysiady tylko do kąta prostego, nie głębiej i upewnić się, że kolana nigdy nie idą do środka, a zawsze na zewnątrz. To bardzo ważne! Należy też zwrócić uwagę na to, by kolano nie wychodziło za linię palców - mówi Michał Ficoń, trener osobisty z fitness klubu Platinum.- Jeśli już chcemy robić głęboki przysiad to tylko z małym obciążeniem. Mężczyźni mogą robić obydwa warianty, kobietom odradzam głębszą opcję, ponieważ to ćwiczenia sprawia, że mięsień pośladkowy wielki bardzo się rozrasta. Jeśli nie marzysz o pupie Jennifer Lopez zostań przy zwykłym przysiadzie - dodaje trener. - Jak robisz głębsze przysiady, to się zalewa miejsce pod pośladkiem, tam gdzie mięsień dwugłowy się uwidacznia. Z kolei pośladkowy ma przyczep końcowy za stawem kolanowym więc działa na stawy: biodrowy i kolanowy.

Obydwa warianty ćwiczenia pobudzą produkcję testosteronu. Wybierz ten, który bardziej odpowiada twojej figurze. W końcu pupa JLo podoba się tak wielu facetom....

Głęboki przysiad




Pełny przysiad




Martwy ciąg


To kolejne ćwiczenie, którego prawidłowe wykonanie może zabrać sporo czasu. My dzisiaj polecamy ten na prostych nogach. Wciągnij brzuch, pilnuj, by nie mieć okrągłych pleców.  Kolana mogą być lekko ugięte, a sztangę staraj się trzymać przez cały czas jak najbliżej ciała. Tutaj znowu nie polecamy zginania się poniżej 90 stopni.



Wyciskanie na klatę


-Tutaj też są różne techniki. Ustawiamy kąt, wybieramy sztangę lub hantle - wszystko zależy od tego, które mięśnie klatki piersiowej akurat trenujemy. Jeśli zaś chodzi o hormony, to najbardziej polecam klasyczne wyciskanie na ławeczce - mówi Jean-Pierre De Villers. - Po tym ćwiczeniu każdy facet czuje się jak prawdziwe zwierzę!


Dołącz do nas na Facebooku