Dzień Dziecka to TWÓJ dzień!

Gdy byliśmy dziećmi, nie można nas było utrzymać w miejscu. Kusiły nas zabawa w berka, w kapsle, jazda na rowerze, wrotkach, gra w gumę, hula hoop, deskorolka, piłka nożna...  Spróbuj znowu poczuć się jak dziecko, którym byłeś 15, 20, 30 lat temu, bo warto!

Przypomnij sobie wszystkie aktywności, które sprawiały ci przyjemność i wróć do nich (no może jedynie gra w kapsle i berka w wykonaniu dorosłych wyglądałyby dziwnie). Z ich wykorzystaniem można ułożyć całkiem przyjemny i skuteczny program treningowy!
1. Hula hop spala kalorie, wzmacnia i rozluźnia mięśnie pleców, wzmacnia brzuch.
2. Skoki na skakance to doskonały trening kardio! Przyspieszają pracę serca, spalają kalorie, ujędrniają nogi.
3. Jazda na wrotkach albo rolkach to trening ud, pośladków i mięśni tułowia. Gdy się zasapiesz, to spalisz też masę kalorii i tłuszczu.
4. Jazda na deskorolce (niech nikt nie mówi, że to sport dla dzieci - moja ponad pięćdziesięcioletnia wówczas mama uczyła się jazdy na deskorolce!) to doskonały trening równowagi. Z wiekiem zaczyna się ona pogarszać, co zwiększa ryzyko upadku i urazu.
5. Frisbee potrafi rozruszać każdego pod jednym warunkiem - nie ma rzutów straconych, biegasz do każdego i dajesz z siebie wszystko! W ten sposób zaliczysz trening szybkości, zwrotności i równowagi.

Nie ćwicz jak dorosły, ćwicz jak dziecko, a spędzisz czas na dobrej zabawie i solidnym treningu jednocześnie. Świętuj Dzień Dziecka i każdy inny dzień na sportowo!

Dołącz do nas na Facebooku