12 sposobów na to, by lepiej wyglądać nago

Nasze rady nie wymagają dużego wysiłku. Przeczytaj je i zastosuj, a myśl o pokazaniu się twojemu facetowi nago (i to nie przy zgaszonym świetle) przestanie ci spędzać sen z powiek.

1. Ładna postawa

Stań przed lustrem. Wciągnij brzuch, wyprostuj plecy i opuść barki. W ten sposób przyjmiesz poprawną, wyprostowana postawę, która sprawia, że wyglądasz tak, jabyś w jednej chwili schudła 3 kg!

2. Więcej ruchu

Więcej chodź piechotą, wskakuj na rower, zamiast jeździć windą chodź po schodach, pochodź na aerobik lub siłownię, tańcz. Liczy się każda chwila spędzona w ruchu. Minuty poświęcone na ruch zsumują się w liczne godziny, a to już ilość czasu nie pozostającą bez pozytywnego wpływu na figurę.

3. Rób pompki

Pompki to ćwiczenie, które potrafi coś więcej niż wzmocnienie ramion czy klatki piersiowej. Ćwiczenie to wzmacnia i ujędrnia tyły ramion, barki, brzuch, klatkę piersiową i pośladki!

4. Rób przysiady

Poprawiają wygląd ud i pośladków i dlatego są drugim ćwiczeniem, które pozwala skrócić czas treningu. Rób trzy serie po 6-12 powtórzeń w każdej z nich. Dobry sposób na robienie przysiadów prezentujemy w materiale "Trzy najlepsze ćwiczenia brzuch, uda i pośladki"

5.Tnij kalorie

Trzeba ograniczyć ich liczbę w posiłkach, niekoniecznie od razu przechodząc na drakońską dietę! Wystarczy dokonywać dobrych wyborów: zamiast frytek z fast foodu - frytki z piekarnika, zamiast gotowego sosu czosnkowego - jogurt naturalny z ząbkiem czosnku i przyprawami, zamiast słodzonego napoju czy soku - herbata, najlepiej zielona, itd. Największą uwagę trzeba zwrócić na to, by pozbawić posiłki jak największej ilości cukrów prostych, np. sacharozy i fruktozy. Mała ilość cukrów w diecie to sygnał dla organizmu do spalania tłuszczu!

6. Więcej BB

Nie chodzi tym razem o kremy BB, ale o białko i błonnik. Tych składników w diecie nie powinno brakować. Dzięki nim dłużej utrzyma się uczucie sytości po jedzeniu. Stanie się to na dwa sposoby. Po pierwsze żołądek dłużej będzie wypełniony, po drugie wahania cukru we krwi będą mniejsze, a dzięki temu spadnie apetyt na słodycze. Błonnik zapobiega też zaparciom, którym towarzysza wzdęcia, a wzdęcia to wróg płaskiego brzucha. Zwiększanie ilości błonnika w diecie powinno następować stopniowo, bo zjadanie dużych ilości produktów bogatych w błonnik (np. fasoli) może przynieść odwrotny skutek - wywołać megawzdęcie.

 

7. Sos stop

Sałatkom mów tak, ale sosom do sałatek i niektórym dodatkom - nie! Nie musisz całkiem rezygnować z dressingów, ale wybieraj te zdrowsze i lżejsze. Odrobina sosu vinegret zazwyczaj wystarcza, aby doprawić sałatkowe warzywa i nie wpłynie negatywnie na obwód talii. Stawiaj na sosy na bazie jogurtu zamiast majonezu. Ogranicz ilość dodatków do sałatek: sera, bekonu, grzanek.

8. Mniej soli

Ogranicz jej ilość w posiłkach, a zapobiegniesz obrzękom, które pogrubiają sylwetkę (dodają nawet 5 kg!). Sól mniej, jedz świeże warzywa zamiast tych z puszki, zamawiając danie w restauracji poproś o podanie sosu oddzielnie i używaj go oszczędnie.

9. Mniej alkoholu

Pij mniej napojów alkoholowych, zwłaszcza piwa. Dlaczego? Bo piwo aż na 4 sposoby szkodzi figurze:

- tuczy

- wzdyma

- spowalnia tempo spalania tłuszczu

- sprawia, że mamy ochotę na słone przekąski (zawiera wysoki IG, które powoduje wahania cukru we krwi, a tym samym - napady głodu)

10. Odpowiednia bielizna

Masz figurę typu gruszka? Zamiast skąpych fig, kup dół w postaci spodenek, ale takich z mocno wyciętymi nogawkami, co optycznie wydłuży nogi. Jeśli dołożysz do nich stanik z szerokimi paskami wiązanymi na szyi - twój facet nie będzie mógł od ciebie oderwać wzroku!

Masz figurę typu jabłko? Twoim największym zmartwieniem jest brzuch, a nie biodra. Wtedy postaw na seksowny, wyszczuplający brzuch gorset. Jeśli będzie miał ciemniejsze wstawki po bokach, albo paski w kształcie łuków, to optycznie wyszczupli talię. Głęboki dekolt w kształcie litery V odwróci uwagę od twojego brzucha.

11. Wygładzaj, nawilżaj

Regularnie używaj preparatów pilingujących, które usuną martwy naskórek. Po każdej kąpieli stosuj balsam nawilżający, który wygładzi skórę i poprawi jej jędrność.

12. Zadbaj o stopy

Zadbane paznokcie i pozbawione zrogowaciałego naskórka pięty to podstawa dobrej prezencji stóp. Zrobisz z nimi porządek w salonie kosmetycznym, albo samodzielnie. Jeśli twoje stopy szpecą dermatologiczne problemy, które szczególnie często mogą dokuczać osobom prowadzącym aktywny tryb życia, koniecznie skonsultuj się z lekarzem, bo grzybica czy kurzajki nie staną się mniej widoczne nawet wtedy, gdy pomalujesz paznokcie.

Więcej o: