all in for #mygirls - adidas i Ewa Chodakowska specjalnie dla dziewczyn

Kampania "all in for #mygirls" zakłada, że w sporcie chodzi o wspólne tworzenie czegoś wielkiego. Możliwość poznawania nowych osób kreuje całkowicie nowy świat przyjaźni i pasji. ?all in for #mygirls? polega na byciu najlepszą i jednoczesnej zabawie z innymi. W kampanii wzięła udział Ewa Chodakowska.

Ćwicz i dziel się radością

- Zachęcamy kobiety do nawiązywania znajomości z osobami o podobnym sposobie myślenia oraz wzajemnej wymiany pomysłów i informacji, jak również wspierania nowych dążeń. Niezależnie do tego, czy grupa realizuje poranny bieg po plaży lub trening koszykówki, poczucie pewności i więzi z innymi osobami, które mają takie same cele i motywację tylko podsyca zapał. Przebywając w otoczeniu pomocnych ludzi o podobnej pasji ma się możliwość odkrycia swojego prawdziwego potencjału. - mówią twórcy kampanii.

Na całym świecie przeprowadzono poszukiwania najlepszych grup kobiet wyznających zasady #mygirls i poproszono ich członkinie o podzielenie się swoimi historiami. Zrobiły to bardzo chętnie. Kreatywny sposób przedstawienia tych historii wprowadza czytelniczki w świat #mygirls i zachęca do przedstawienia doświadczeń z własnymi grupami. Cykl zaczyna się od chwili przygotowania, poprzez działanie i niezłomność do dzielenia radości z #mygirls.

W ramach kampanii rusza także magazyn internetowy #mygirls. Zasadnicza treść będzie zawierać komentarze dotyczące sportu, stylu życia, trendów i produktów. Wszelkie dialogi mają na celu stworzenie nowych wątków narracyjnych, które będą rozwijane wraz z każdym komentarzem uczestniczki, podkreślając istotność opinii każdej osoby. Niezliczona ilość tematów będzie początkiem prowadzonych w tym samym czasie licznych dialogów, w których użytkowniczki będą mogły swobodnie uczestniczyć, tworząc nowe lub rozwijać już istniejące wątki.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.