body

Więcej o:

body

  • Body - na trening i na co dzień

    Znudziły ci się sportowe topy, legginsy i szorty? Jeśli tak, to może tym razem powinnaś wypróbować modne i stylowe body ? Nie jest to tylko rodzaj bielizny, ale obecnie to także jeden z najgorętszych modowych hitów - także i w modzie fitnessowej. Można je nosić zarówno na trening, jak i w

  • Najciekawsze ćwiczenia - Body Art

    Nurt Wellness, z którego wywodzą się ćwiczenia Body Art pojawił się w 1959 r. Wymyślił go dr Halbert Dunn, który zaproponował połączenie dbałości o kondycję fizyczną z troską o dobre samopoczucie. To styl życia w zgodzie z naturą i samym sobą - odpoczynek na łonie przyrody, kontakt ze zwierzętami

  • Body Boom. Naturalny peeling kawowy do ciała [TEST]

    Kiedy otrzymaliśmy przesyłkę z Body Boom, w całej redakcji rozniósł się aromat orzeźwiającego espresso. Produkt reklamowany jest jako taki, dzięki któremu "skóra będzie piękniejsza niż kiedykolwiek". Postanowiliśmy to sprawdzić. Zdrowe paznokcie. Najlepsze sposoby na ich pielęgnację instagram.com

  • Tenis. Zdjęcia Agnieszki Radwańskiej z ESPN Body Issue już internecie

    . Jej celem jest promocja sportu i zdrowego trybu życia. W poprzednich edycjach "The Body Issue" wystąpiły inne sławy tenisa. W 2009 roku na okładkę magazynu trafiła naga Serena Williams, w numerze znalazły się też zdjęcia Jamesa Blake'a. Dwa lata później swoje wdzięki prezentowała Rosjanka Wiera Zwonariowa

  • Bikini Body Guide. Plan Kayli Itsines na fit sylwetkę

    E-book Bikini Body Guide Australijska trenerka Kayla Itsines postanowiła wydać poradnik, ponieważ zdała sobie sprawę, jak wiele kobiet poszukuje pełnego planu treningowego w Internecie. Kayla Itsines słucha swoich użytkowniczek, czyta komentarze i stara się na nie odpowiadać tworząc treningi

  • Body shape. Na czym polegają zajęcia shape? Co to jest vacu active?

    Shape fitness Zajęcia shape, nazywane też body shape, body styling, body sculp, BS, mają na celu wzmocnić całe ciało. Shape fitness składa się z kilku elementów. Trening rozpoczynamy rozgrzewką, następnie przychodzi czas na solidne rozciąganie, a potem na wzmacnianie mięśni. Taki model ćwiczeń