Pij wodę, będziesz piękna!

Odpowiednie nawodnienie ogranizmu nie tylko umożliwia jego właściwe funkcjonowanie, ale ma też niebagatelny wpływ na urodę. Woda pozytywnie wpływa na stan skóry, włosów, paznokci oraz całej sylwetki. Dlatego chcąc zachować piękny wygląd, trzeba pamiętać o odpowiedniej porcji płynów w ciągu dnia.

Człowiek w 70% składa się z wody, z czego aż do 20% znajduje się w skórze. Dlatego nawet niewielkie zaburzenia w gospodarce wodnej organizmu są widoczne na naszej cerze. Skóra staje się poszarzała, sucha i szorstka, jest bardziej podatna na działanie czynników zewnętrznych. Wzrasta ryzyko infekcji, mogą pojawiać się zmiany skórne. Włosy i paznokcie stają się słabsze i łamliwe. Aby tego uniknąć wystarczy zadbać o odpowiedinie nawodnienie.

– Żeby zachować zdrowy wygląd, osoby dorosłe powinny pić 30 ml na każdy kilogram masy ciała. Należy jednak pamiętać, że podczas upałów zapotrzebowanie na wodę zwiększa się - mówi ekspert Bartłomiej Pomorski z Akademii Dietetyki Sportowej.

Woda jak kosmetyk

Ponieważ woda nawilża skórę od wewnątrz, działa bardziej efektywnie niż niejeden kosmetyk. Poprawia ukrwienie, elasyczność i jędrność skóry. Odpowiednie nawodnienie sprawia, że cera wygląda zdrowo i promiennie. Woda pozytywnie wpływa też na stan włosów i paznokci.

Żeby jeszcze lepiej wykorzystać pozytywne dla urody działanie wody, marka OSHEE wzbogaciła ją o cynk, selen i witaminę A, tworząc nową linię – wód kwiatowych OSHEE Vitamin Water Beauty. Zastosowane składniki poprawiają kondycję skóry, pomagają w zachowaniu młodości. Formuła wód kwiatowych OSHEE jest wolna od wszelkich konserwantów, słodzików, barwników i aromatów.

Niezwykła, niskokaloryczna woda witaminowa jest dostępna w dwóch niepowtarzalnych smakach: kojącej lawendy i subtelnej róży. Poręczna butelka OSHEE Vitamin Water Beauty o pojemności 555 ml przyciąga wzrok kolorową, kwiatową etykietą w stylu vintage. W tej postaci będzie idealnym uzupełnieniem damskiej toaletki oraz letniej diety, której podstawę stanowi optymalne nawodnienie.

Copyright © Agora SA