Dieta na jędrne pośladki. Oto produkty spożywcze, które poprawią ich wygląd

Nie ma mowy o krągłych i jędrnych pośladkach bez ćwiczeń, ale same ćwiczenia, bez odpowiednio zbilansowanej diety, również nic nie zdziałają. Jakie składniki powinnaś włączyć do diety, by cieszyć się pupą bez cienia cellulitu? Podpowiadamy!

Woda na jędrne pośladki

Woda to podstawa. Niby wszyscy o tym wiedzą, jednak nadal zapominamy o piciu odpowiedniej ilości płynów w ciągu doby. Woda poprawia krążenie, przyspiesza metabolizm oraz ułatwia wypłukiwanie toksyn z organizmu. Ważne jest nie tylko pice wody mineralnej, ale także włączenie do diety produktów, które w swoim składzie zawierają dużo wody. Należą do nich m.in ogórek, arbuz, papryka lub truskawki.

Potas

Pierwiastek ten wspomaga gospodarkę elektrolitową, usuwa nadmiar sodu z organizmu oraz likwiduje obrzęki.

W jakich produktach spożywczych możemy znaleźć potas? W soi, suszonych morelach, fasoli, otrębach, kakao oraz bananach.

Jak zdrowo się odżywiać nie wydając fortuny?

Witamina C ujędrnia pośladki

Witamina C jest niezbędna do powstania kolagenu, który jest kluczowym elementem do uzyskania elastycznej skóry. Poza tym witamina C zwalcza wolne rodniki i pomaga usuwać nadmiar wody z organizmu, nie dopuszczając do powstawania obrzęków.

Witaminę C można oczywiście znaleźć w cytrusach, ale cytryny, pomarańcze, czy grejpfruty wcale nie są najbogatszymi źródłami witaminy C. Znacznie więcej jest jej papai, brukselce, a przede wszystkim w papryce (przede wszystkim żółtej).

Rutyna

Wzmacnia naczynia krwionośne oraz zapobiega obrzękom i powstawaniu cellulitu wodnego. Dodatkowo przedłuża działanie witaminy C.

Gdzie ją znaleźć? Przede wszystkim w kaszy gryczanej (najlepiej w towarzystwie natki pietruszki), ale także w czarnej porzeczce, winogronach, brokułach i szparagach. Warto pamiętać, że chcąc dostarczyć rutyny z pożywienia, warzywa i owoce muszą być świeże, a nie mrożone, gdyż w niskiej temperaturze rutyna ginie.

Kwas liponowy pomoże ujędrnić twoją pupę

Kwas liponowy uelastycznia włókna kolagenowe w skórze, wspomaga dotlenianie komórek i  jest także silnym przeciwutleniaczem. Wpływa na gospodarkę węglowodanową, przyczyniając się do leczenia cukrzycy oraz posiada właściwości wpływające na odchudzanie.

Gdzie go znaleźć? W brokułach, drożdżach, szpinaku, ziemniakach i podrobach.

Zobacz także: 4 błędy żywieniowe utrudniające odchudzanie, które popełnia każdy

Więcej o: