Ulubione ćwiczenia Joanny Jóźwik

Ćwiczenia wzmacniające mogą być uzupełnieniem treningu dla biegaczy, ale mogą stać się również treningiem samym w sobie. Poznaj 10 ulubionych ćwiczeń Joanny Jóźwik i wypróbuj je w swoim planie treningowym.

Joanna Jóźwik to lekkoatletka, jedna z najbardziej utalentowanych biegaczek średniodystansowych. O swoją formę dba nie tylko begając, ale i wzmacniając swoje ciało. Oto jej ulubione ćwiczenia, które wykonuje regularnie:

1. Plank ze zmianą pozycji - 10 powtórzeń

2. Unoszenie bioder z wyprostowaną nogą - 10 powtórzeń

3. Plank bokiem z unoszeniem nogi - 10 powtórzeń

4. Wciskanie dłoni z lędźwiami + ugięta noga - maksymalna ilość powtórzeń

5. Leżenie na plecach + praca kończyn - maksymalna ilość powtórzeń

6. Podpór + ręka na bark - 10 powtórzeń

7. Przysiad ze zmiennym tempem - 10 powtórzeń

8. Podpór tyłem + przyciąganie kolana - 10 powtórzeń

9. Podpór na rękach z unoszeniem kończyn - 10 powtórzeń

10. Pistol squat - po 3 powtórzenia

Więcej o: