6 niezawodnych ćwiczeń od Sylwii Nowak, które podkręcą Twój metabolizm

Trening, który wyciśnie z Was siódme poty. Ale na pewno nie będziecie żałować! Sylwia Nowak przygotowała dla Was zestaw 6 ćwiczeń, dzięki którym podkręcicie swój metabolizm i tkanka tłuszczowa będzie spalana nawet długo po skończonym treningu. Nie ma co zwlekać, zaczynamy!

Ćwiczenia są bardzo intensywne, wykonuj każde przez 30 sekund i pomiędzy nimi rób 10 sekundowe przerwy. Całość możesz powtórzyć kilka razy.

Ćwiczenie pierwsze

Zakroki skrzyżne z przeskokiem- stań na szerokość bioder, wykonaj duży zakrok po przekątnej, tak aby jedna noga była skrzyżowana za drugą. Ćwiczenie wykonuj w tempie.

Ćwiczenie drugie

Przysiad z wyskokiem- nogi rozstaw na szerokość bioder. Wykonaj przysiad, następnie wybij się mocno do góry. Pamiętaj o technice, zwracaj uwagę na to, żeby kolana nie wychodziły poza linię palców, wykonuj to ćwiczenie w stałym tempie.

Ćwiczenie trzecie

Przeskoki- stań prosto, jedną nogę ustaw z przodu. Obniż pozycję do wykroku, a następnie wybij się mocno do góry, aby w powietrzu zamienić nogi i wylądować w półwykroku drugą nogą. Zejdź od razu w dół i znów wyskocz.

Ćwiczenie czwarte

Skakanka- ustaw ręce w taki sposób jakbyś trzymała skakankę, i delikatnie przeskakuj z nogi na nogę.

Ćwiczenie piąte

Bieg bokserski- przeskakuj z nogi na nogę, ustawiając przy tym ręce jak do boksowania. 

Ćwiczenie szóste

Burpee- stań prosto, wykonaj przysiad, następnie przejdź do podporu przodem, wykonaj pompkę i wybij się mocno do góry.

Te ćwiczenia są bardzo wymagające, ale maksymalnie podkręcą Twój metabolizm. Wykonywanie ich 3 razy w tygodniu, bardzo szybko przyniesie efekty, w postaci redukcji tkanki tłuszczowej.

Więcej o: