Kayla Itsines pokazała, jak trenować z wykorzystaniem obciążników przy kostce

Kayla Itsines zaprezentowała 10-minutowy trening z wykorzystaniem popularnych obciążników przy kostce. W poście na Instagramie przedstawiła wideo i dokładny plan ćwiczeń.

Kayla Itsines jest jedną z najbardziej lubianych trenerek, które zyskały rzeszę fanów dzięki mediom społecznościowym. Kayla może pochwalić się prawie 12 milionami obserwatorów, którzy zawsze z niecierpliwością czekają na kolejne porady trenerki. Tym razem Itsines zachęca swoich fanów do ćwiczeń z wykorzystaniem ciężarków, które przypinamy przy pomocy rzepów do nóg na wysokości kostek.

 

Kayla Itsines - plan treningu z wykorzystaniem ciężarków

Zaprezentowane ćwiczenia na powyższym wideo świetnie działają na mięśnie pośladków oraz brzucha. Trenerka dodaje, że trening przyniesie również zadowalające efekty dla tych osób, które pracują nad zrzuceniem zbędnych kilogramów. 

  • Pierwsze ćwiczenie polega na wyrzucaniu do tyłu nóg, w pozycji klęku podpartego. Robimy dwanaście powtórzeń - po sześć na każdą nogę.
  • Drugie ćwiczenie zaczynamy od kucnięcia na jedno kolano z drugą nogą wystawioną do przodu. Następnie wstajemy i robimy wyrzut ugiętą w kolanie nogą do przodu. Kolejny raz mamy dwanaście powtórzeń, po sześć na każdą nogę.
  • Trzecie ćwiczenie to figura znana pod nazwą "wspinaczki górskiej", która polega na podciąganiu nóg do tułowia, gdy znajdujemy się w pozycji wyjściowej do wykonania pompki. Kolana podciągamy do wyprostowanej ręki. Wykonujemy dwadzieścia powtórzeń.
  •  Podczas czwartego ćwiczenia wykonujemy nogą kółka w powietrzu, leżąc na macie na jednym boku. Należy pamiętać o wyprostowanej sylwetce i prawidłowym ułożeniu ciała. Tradycyjnie - sześć powtórzeń na każdą nogę.
  • Ostatnie ćwiczenie polega na pojedynczych wypadach w tył wyprostowanej nogi. Pamiętamy o prostych plecach, ręce trzymamy przed sobą, ugięte w łokciach tak, aby utrzymać równowagę. Wykonujemy dwadzieścia powtórzeń.

Do treningu nastawiamy stoper na dziesięć minut i sprawdzamy, ile rund uda nam się wykonać. Pomiędzy ćwiczeniami nie robimy przerw. Efekty są zachwycające!

Trening na mocne plecy? Zobacz propozycję ćwiczeń Kasi Dziurskiej: 

Więcej o: