Ewa Chodakowska świętuje z mężem 10 rocznicę związku. "Tylko dla romantyków"

Ewa Chodakowska przebywa obecnie w Grecji, gdzie wraz z mężem spędza wakacje i świętuje 10 rocznicę ich związku. Z tej okazji wybrali się w trasę po różnych zakątkach tego kraju, a Instagramie, trenerka opublikowała szczery wpis. "Tylko dla romantyków" - uprzedza.
Zobacz wideo

Każdego roku, Ewa Chodakowska spędza całe lato w Grecji - ojczyźnie swojego męża, a także swoim 'drugim domu'. W tym roku są to jednak wyjątkowe wakacje, gdyż trenerka wraz z Lefterisem odebrali swój wymarzony apartament w Atenach, do którego się wprowadzili. Oprócz tego, świętują tam 10 rocznicę swojego związku, którą postanowili świętować podczas wycieczki po półwyspie Peloponez.

Ewa Chodakowska w romantycznym wpisie na Instagramie

Ewa Chodakowska i Lefteris Kavoukis postanowili świętować swoją rocznicę, zwiedzając Peloponez. Z tej okazji trenerka opublikowała na swoim Instagramie romantyczny wpis, w którym opisała sytuację z tego szczególnego dnia.

- "TYLKO DLA ROMANTYKÓW!  Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego sposobu na spędzenie 10 rocznicy naszego związku. Dzień rozpoczęliśmy od lenistwa, leżakowania i przytulanek, żeby wieczorem udać się na kilkukilometrowy spacer pod górę. W MONEMVASIA - jesteśmy na południu Peloponez - znajduje się ukryte na skale forteczne miasteczko. Domków moc, zamek, kościoły bizantyjskie i jeden z najpiękniejszych widoków jakie w życiu widziałam. Ale, ale... żeby go 'zaliczyć' i popodziwiać, trzeba się wspiąć na samą górę. Nie byłoby w tym nic wyczynowego, gdyby nie fakt, ze od mijających nas turystów, - schodzących z samej góry - usłyszeliśmy: 'macie jeszcze trzy minuty, żeby pooglądać zachód' a tu kawał drogi przed nami... Co? Odpaliłam kopyta i dodałam gazu. Lelo za mną. Zdążyliśmy na ostatni promyk, kosztem straconego oddechu i koszulek do wykręcania - ani jednej suchej nitki co widać na InstaStories. HA! Było najpiękniej! Po 10 minutach zostaliśmy na górze sami. 'Happy anniversary love'. Czas stanął w miejscu. W drodze powrotnej towarzyszył nam już tylko księżyc i latarka w telefonie, a pierwszym miejscem do jakiego zajrzeliśmy - będąc już na dole - to sklep z pamiątkami. Lelo na 10 rocznice, kupił nam po koszulce ze 'SPARTĄ' (Sparta jest nieopodal). Przebraliśmy się raz, raz w sklepie i udaliśmy się do tawerny CIACH! Kurtyna. Zachody, widoki, magiczne chwile są Zza darmo, na każdym kroku... Szczypta wrażliwości, wdzięczności i na wszystko inaczej się patrzy i docenia. Wysyłamy Ci mnóstwo dobrej energii" - napisała Ewa Chodakowska.

Pod postem pojawiło się mnóstwo komentarzy od zachwyconych fanów:

Kochajcie się tak dalej przez długie lata!!! Piękna rocznica. Jesteście super parą,dużo miłości dla Was!
To takie piękne doceniać każdą drobnostkę - każdą sytuację, z której możemy coś wyciągnąć wartościowego.
Haha super! "normalni" ludzie, aż miło!