Anna Lewandowska będzie miała swoją markę modową?

Jakiś czas temu Anna Lewandowska ogłosiła, że ogląda swój kolejny biznes. Na razie nie zdradziła, co to będzie, ale fani już mają swoje podejrzenia.
Zobacz wideo

Projekt, który stworzyła Anna Lewandowska, właśnie doczekał się sesji zdjęciowej na Majorce. Choć trenerka oczywiście jeszcze nie zdradziła, co to będzie, to na Instgramie powiedziała tak: 

Kochani już wam mogę zdradzić, że jestem na Majorce i robimy zdjęcia do mojego najnowszego projektu, nad którym pracowaliśmy z moim teamem dwa lata i stało się, jesteśmy tutaj, robimy zdjęcia do kampanii, a o tym projekcie będę mówiła trochę więcej już wkrótce, także śledźcie. A tymczasem pozdrawiam was z pięknej Majorki i spełniam swoje marzenia.

- powiedziała na Instastory. 

Fani żony Roberta Lewandowskiego mieli swoje typy. W większości w komentarzach przewijał się temat kosmetyków, ale pojawiły się również spekulacje, że mogłyby to być np. perfumy. Po dzisiejszej relacji nam do głowy przychodzi marka modowa, bo Lewandowska na Instatsory prezentuje dwie kreacje, ale nie wiemy, czy tak jest. To tylko nasze podejrzenia. Co więcej, Anna Lewandowska uważana jest za jedną z najlepiej ubranych polskich gwiazd i widać, że kocha bawić się modą, więc może rzeczywiście tym razem odeszła od sportowego klimatu i zrobiła coś totalnie innego. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na oficjalne informacje

 

EDIT:  Na Instagramie Bohemiansoul, czyli marki modowej pojawiła się informacja o wspólnym projekcie z Anną Lewandowską, dlatego podejrzewamy, że trenerka wypuściła swoją biżuterię. 

Przypomnijmy, że w swoim dorobku Anna Lewandowska ma już sporo dobrze prosperujących biznesów. W tym sklep ze zdrową żywnością Foods by Ann, centrum treningowe Healthy Center by Ann, aplikację Diet&Training by Ann, portal dla mam i dzieci Baby by Ann i kawiarnie Healthy Store by Ann. Ponadto trenerka organizuje obozy w Dojo Stara Wieś, które cieszą się ogromną popularnością, a miejsca na nie wyprzedają się w kilka minut. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.