Ewa Chodakowska stworzyła urodzinową kolekcję Missionswim. W roli modelek jej fanki

Ewa Chodakowska świętuje właśnie pierwsze urodziny swojej marki kostiumów kąpielowych Missionswim. Z tej okazji, trenerka postanowiła wydać specjalną kolekcję bikini, która będzie "na każdą kieszeń", a do roli modelek zaangażowała swoje fanki. Efektami pochwaliła się na swoim Instagramie.

W czerwcu 2018 roku, Ewa Chodakowska wystartowała z nowym biznesem, który związany jest z zamiłowaniem trenerki do mody. Ewa Chodakowska stworzyła własną markę strojów kąpielowych - Missionswim, które bardzo szybko podbiły modowy rynek. Za pomocą nowej marki, trenerka zaczęła wyznaczać światowe trendy i już pod koniec 2018 roku, jeden z kostiumów kąpielowych Missionswim znalazł się w międzynarodowym zestawieniu trendów na sezon wiosna/lato 2019. Ewa Chodakowska nieustannie rozwija każdy ze swoich biznesów i stara się za każdym razem zaskakiwać swoich obserwatorów. Teraz, świętując pierwsze urodziny Missionswim, przygotowała dla swoich fanek coś wyjątkowego.

Ewa Chodakowska stworzyła urodzinową kolekcję Missionswim. W roli modelek jej fanki

Ewa Chodakowska postanowiła w szczególny sposób uczcić pierwsze urodziny swojej marki Missionswim i przygotowała limitowaną kolekcję strojów kąpielowych, a do sesji zdjęciowej - zamiast modelek - zaangażowała obserwatorki, które za pomocą jej treningów oraz planów dietetycznych przeszły metamorfozę. Trenerka postanowiła również, by kolekcja była bardziej przystępna cenowo, w porównaniu do innych kolekcji Missionswim.

- "Ile razy czytałam: „marzy mi się strój @missionswim ”... Ile razy czytałam: "zbieram na @missionswim"... Wychodzę naprzeciw! No dobra! Nie trzymam w niepewności. Czekam na reakcje, lajka, komentarz, na gratulacje dla moich modelek. Z okazji pierwszych urodzim Missionswim, stworzyłyśmy specjalną kolekcję oraz specjalną kampanię, której bohaterkami jesteście wy! Tym razem oferta specjalna! Kolekcja na każdą kieszeń z wami w roli modelek. Moje fajterki. Dziewczyny dziękuję! Jesteście cudowne! To była najczystsza przyjemność <3 Super cena! Wszystkie modele z tej limitowanej kolekcji: 295,00 zł - napisała Ewa Chodakowska na swoim Instagramie.

 

Fani Ewy Chodakowskiej przeciążyły serwery strony Missionswim

Już kilkanaście minut po ogłoszeniu urodzinowej kolekcji, serwery Missionswim zostały przeciążone przez fanki, które zachęcone ceną chciały kupić strój idolki. 

- "Wow, to się dzieje naprawdę! Totalnie zmiażdżyłyście nasz najśmielszy scenariusz. (...) Wrzucam post i czekam na komentarze, który model, na co będziesz polować, a tu komentarz za komentarzem: serwer padł, serwer padł, serwer padł... Myślę sobie, kurcze niemożliwe, przecież ja ten post dopiero co wrzuciłam. I co? 170 tysięcy osób, 170 tysięcy osób weszło na stronę w jednej chwili i z niej nie wyszło" - powiedziała Ewa Chodakowska na Instagramie. 

Niestety nie wszyscy obserwatorzy zgodzili się ze stwierdzeniem trenerki, że ta kolekcja jest "na każdą kieszeń", o czym postanowili napisać w komentarzach pod postem:

"Śliczne! tylko... Niestety to nie jest wydatek na każdą kieszeń", "Hmm, czy 295,00 za strój kąpielowy to jest cena na każdą kieszeń? Nie chciałabym wyjść na marudę, ale mi się widzi, że to jest jednak spora kwota i z pewnością nie na każdą kieszeń", "Wiesz, jak się zarabia miliony to te 295.00 wydaje się na każdą kieszeń".

Jak wam się podoba pomysł z urodzinową kolekcją kostiumów Ewy? Uważacie, że cena jest przystępna, czy zgadzacie się z opiniami, że nadal nie są one na każdą kieszeń?

Więcej o:
Komentarze (1)
Ewa Chodakowska stworzyła urodzinową kolekcję Missionswim. W roli modelek jej fanki
Zaloguj się
  • amel.ka

    0

    300 zł za strój, który się na pewno zniszczy dość szybko od wody morskiej albo chloru w basenie .. nie na każdą kieszeń toto nie jest

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX