Ewa Chodakowska zdradziła jeden z sekretów swojego zdrowia

Ewa Chodakowska jest niekwestionowanym wzorem jeśli chodzi o zdrowe żywienie oraz aktywność fizyczną. Ostatnio, na swoich social mediach zdradziła jeden z sekretów swojego zdrowia oraz świetnej kondycji organizmu. "Jest obecny w mojej diecie od ośmiu lat" - napisała trenerka.

Ewa Chodakowska nie ukrywa, że dbanie o swoje zdrowie jest dla niej najważniejsze. Trenerka dokładnie zwraca uwagę na to, co ląduje na jej talerzu oraz od lat regularnie trenuje. Jak sama mówi, ciało jest wizytówką jej pracy. Idealne ciało Ewy oraz stan jej zdrowia to zasługa przede wszystkim zdrowej i zbilansowanej diety. Oczywiście, od czasu do czasu, pozwala sobie ona na niezdrowe jedzenie, jednak na co dzień jadłospis Ewy Chodakowskiej jest wzorowy. Od roku, trenerka prowadzi swój własny catering dietetyczny i to właśnie z niego obecnie korzysta. 

Ewa Chodakowska zdradziła jeden z sekretów swojego zdrowia, o którym do tej pory nie mówiła

Na swoim Instagramie, Ewa Chodakowska opublikowała wpis na temat tego, jak powinny wyglądać nasze talerze podczas każdego posiłku. Trenerka podkreśla, że warto, by nasze menu było kolorowe i obfitowało w świeże warzywa oraz owoce. Oprócz tego, Ewa zdradziła, że w jej diecie od ośmiu lat jest jeden produkt, niezwykle bogaty w przeciwutleniacze. Jaki? Chodzi o ekstrakt z liści oliwki. Ewa Chodakowska nie raz podkreślała, że Grecja jest jej drugim domem, więc nic dziwnego, że korzysta z dobrodziejstw tego kraju.

ZADBAJ O SWOJE ZDROWIE. Czy słyszałaś kiedyś określenie „jedz tęczę”? Doskonale, w uproszczony sposób, oddaje ono jedną z głównych zasad zdrowego odżywiania! O co chodzi? Bynajmniej NIE o kolorowe żelki, cukierki i czy inne przetworzone produkty. Staraj się, aby na Twój talerz codziennie trafiały warzywa, owoce i produkty pełnoziarniste w jak największej ilości kolorów. Po co? W ten sposób dostarczasz sobie cały wachlarz RÓŻNYCH witamin i związków takich jak PRZECIWUTLENIACZE. Każdy z nich ma nieco odmienne właściwości, dlatego tak ważna jest RÓŻNORODNOŚĆ. Dodatkową porcję antyoksydantów możesz dostarczyć sobie, sięgając także po suplement diety Vivita Ochrona i Energia. Zawarty w niej ekstrakt z liści oliwki - który jest obecny w mojej diecie od OŚMIU LAT - to kolejna dawka cennych PRZECIWUTLENIACZY! Do tego na talerzu: czerwona kapusta czy cebula, pomarańczowe marchewki, pomarańcze, bataty, bordowe buraki, zielone: jarmuż, szpinak czy brukselka, kolorowe jabłka. To zaledwie kilka przykładów. Nie zapominaj też o produktach wyjątkowo cennych w antyoksydanty owocach jagodowych: malinach, truskawkach, borówkach czy jagodach. Wybierając produkty zbożowe, pamiętaj na przykład o różnych odmianach ryżu – biały zastąp brązowym, czarnym czy czerwonym. Jedząc w ten sposób, dodatkowo zadbasz o ATRAKCYJNOŚĆ posiłków - bardzo ważny, choć wciąż często niedoceniany element zdrowego odżywiania!
Więcej o: