Beyonce łączy siły z ulubioną marką Ewy Chodakowskiej. Zaprojektuje kolekcje

Beyonce dołącza do grona gwiazd współpracujących z marką adidas. Gwiazda nie tylko będzie ambasadorką marki, ale stworzy również kolekcję ubrań i butów.
Zobacz wideo

Dla fanów Beyonce i sportowego stylu ubierania dzisiejsza wiadomość o kolaboracji adidas z piosenkarką prawdopodobnie jest najlepszą w tym roku. W informacji prasowej czytamy: - "Fundamentem dla tej wyjątkowej relacji są wspólnie wyznawane poglądy w kluczowych tematach, takich jak: znaczenie kobiet w przywództwie." Nie od dziś wiadomo, że Bey mocno wspiera kobiety na całym świecie i zdecydowanie można o niej mówić jako o przywódcy. 

Przypomnijmy, że to nie pierwszy raz, kiedy Beyonce ma do czynienia z modą. Artystka już w 2004 roku projektowała ubrania dla swojej marki House of Dereon, ale brand nie odniósł sukcesu. Nie można tego samego powiedzieć o Ivy Park, które powstało w 2016 roku i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek streetwearowych na świecie. 

Beyonce o adidasie mówi, że jest to partnerstwo na całe życie. 

adidas odniósł ogromny sukces w przesuwaniu granic twórczych. Dzielimy się filozofią, która stawia kreatywność, rozwój i odpowiedzialność społeczną na szczycie biznesowych priorytetów. Z niecierpliwością czekam na ponowne uruchomienie i rozszerzenie Ivy Park na prawdziwie globalną skalę ze sprawdzonym, dynamicznym liderem.

- mówi piosenkarka. 

 

Co będzie można nosić od Beyonce? Praktycznie wszystko, bo piosenkarka zaprojektuje kolekcję lifestylową oraz linię Performance. Na razie nie wiadomo, kiedy będzie można zobaczyć pierwsze projekty, ale sama współpraca zapowiada się naprawdę obiecująco i może okazać się absolutnym strzałem w dziesiątkę. 

- Jako marka sportowa stworzona dla kreatorów, adidas podważa status quo i przesuwa granice kreatywności poprzez podejście open source. Beyoncé dowiodła, że jest niekwestionowaną i wyjątkowo kreatywną liderką w biznesie. Razem możemy inspirować do zmiany i wzmacniać pozycję nowego pokolenia twórców - mówi Eric Liedtke, członek zarządu Global Brands, adidas.

W Polsce najmocniej kojarzona z marką adidas jest Ewa Chodakowska, która zresztą niedawno odwiedziła główną siedzibę adidas. Za granicą Kanye West, Karlie Kloss czy od zeszłego roku również Kylie Jenner

Nie wiemy jak wy, ale my czekamy z niecierpliwością na pierwsze projekty i całą kolekcję. 

Więcej o:
Copyright © Agora SA!