Anna Lewandowska pokazała treningowy must-have na wiosnę. Piękne pośladki i szczupłe nogi

Anna Lewandowska od dłuższego czasu w sieci poza zdjęciami publikuje również filmiki z krótkimi treningami. Tym razem żona Roberta Lewandowskiego zdradziła swój treningowy must-have na wiosnę.

Anna Lewandowska od dobrych kilku miesięcy zachwyca swoim bardzo umięśnionym ciałem. Nie da się ukryć, że trenerka w ostatnim czasie nieźle przypakowała. Choć niektórzy uważają, że jest już zbyt umięśniona, to ona dalej robi swoje, bo jednak zwolenników jej sportowej sylwetki jest znacznie więcej. Tym razem Anna Lewandowska proponuje swoim fanom trening, który według niej jest must-havem nadchodzącej wiosny.

Anna Lewandowska pokazała trening na wiosnę

Lewandowska już nie raz pisała o tym, że uwielbia trening z mini bands. Te małe gumy tylko z pozoru wyglądają niewinnie. W rzeczywistości można z nimi wykonać naprawdę intensywny i efektowny trening. Tym razem Anna Lewandowska pod lupę bierze krągłe pośladki, bo przecież, która z kobiet nie chciałaby mieć pięknej pupy jeszcze przed sezonem letnim? Dodatkowo ćwiczenia, które pokazuje żona Lewandowskiego, angażują mięśnie ud i łydek, dzięki czemu poza pośladkami do ćwiczeń zaangażowane są całe nogi i tym samym podczas tego treningu pracuje się nad ich wyszczupleniem i wysmukleniem. Trening z mini bands wymaga odpowiedniej techniki, na którą również Lewandowska zwraca szczególną uwagę. Należy pamiętać o spiętym brzuchu i prostych plecach, dzięki temu ryzyko kontuzji jest niewielkie. 

 

Trening Anny Lewandowskiej z mini bands

A jak ćwiczyć z mini bands? Anna Lewandowska przygotowała zestaw kilku ćwiczeń, które widzimy na filmiku opublikowanym na Instagramie. W zależności od stopnia wytrenowania Lewandowska proponuje czas ćwiczeń 30 sekund (Level 1) i 45 sekund (Level 2). Pomiędzy ćwiczeniami odpoczynek 10 sekund. Do każdego z ćwiczeń żona Lewandowskiego używa oczywiście gumy do ćwiczeń. A jaką gumę wybrać? To już zależy od was. Na rynku dostępnych jest mnóstwo marek i wiele najróżniejszych stopni oporu. Oczywiście opór gumy możecie zwiększać wraz z wyższym stopniem wytrenowania. Ćwiczenia, które proponuje Anna Lewandowska to: 

  • chodzenie w pół przysiadzie z gumą nad kolanami 
  • odwodzenie nóg w pół przysiadzie z gumą nad kolanami 
  • uginanie i prostowanie ciała w wykroku w tył z gumą na podeszwie stopy 
  • przysiad ze skrzyżowaniem nóg z gumą nad kostkami 
  • naprzemienne kroki w bok i w tył z gumą nad kostkami 

Ćwiczenia, w których pracuje jedna strona, należy wykonać również na drugą. 

Z komentarzy pod wideo dowiadujemy się również, że już wkrótce w aplikacji Lewandowskiej Diet&Training by Ann pojawią się także treningi z mini bands. Fanki trenerki nie mogą się już doczekać. 

My również przygotowaliśmy dla was trening z mini bands, który znajdziecie tutaj

 
Więcej o: