Ewa Chodakowska na instagramie zmieniła nazwę z Choda style na Missionwim - marka strojów kąpielowych

Ewa Chodakowska to kobieta sukcesu. Ostatnio jednak trenerka podpadła swoim obserwatorom. Fanki czują się oszukane, dlatego że Ewa zmieniła nazwę swojego profilu Choda style, na Missionswim. Okazało się, że to nowy biznes gwiazdy.

Profil Choda Style zmienił nazwę na Missionswim 

Zobacz produkty Missionswim Ewy Chodakowskiej

Ewa Chodakowska na Instagramie ma kilka swoich profili. Większość z nich dotyczy jednak wszystkich biznesów, które trenerka posiada. Jakiś czas temu powstał profil Choda style, na którym Ewa publikowała swoje stylizacje. Choda style obserwowało 150 tysięcy fanów! Przez jakiś czas było tam jednak cicho, a trenerka nic nie wrzucała. Chwilę później z profilu zniknęły wszystkie zdjęcia i pojawiło się logo Missionswim. Ewa Chodakowska zrobiła też ten profil prywatnym. Każda nowa osoba musiała zostać zaakceptowana przez trenerkę. Nikt jednak nie spodziewał się o co będzie chodzić w Missionswim 

Missionswim marka ze strojami kąpielowymi Ewy Chodakowskiej

Zobacz najlepsze stroje kąpielowe sezon 2018

Wszystko było owiane tajemnicą, ale prędzej czy później musieliśmy dowiedzieć się prawdy. Ewa Chodakowska oczywiście wyjawiła ją na Instagramie. 

 
Dlaczego @missionswim ? Nareszcie! Mogę powiedzieć WSZYSTKO. Od lat wiele miesięcy w roku spędzam w bikini.. nie było dla mnie zaskoczeniem, ze po drodze dostawałam propozycje współpracy.. nie chciałam jednak być tylko związana z daną marką.. nie chciałam jedynie reklamować produktów.. chciałam stworzyć coś, co niesie ze sobą MISJE. Parę lat temu spotkałam Kobietę, Anne z Sankt Petersburga, która zrobiła na mnie piorunujące wrażenie.. piękne serce, magia.. spokój.. pokora.. dostojeństwo.. chęć niesienia pomocy innym.. przy tym pełen profesjonalizm w pracy.. Kobieta sukcesu - "know how" w jednym palcu.. Dotychczas współpracowała z największymi domami mody na świecie.. żeby po latach wpaść na mnie .. Mrówkę robotnice. Doceniła moją pasję, pracowitość i zaproponowała stworzenie wspólnego projektu.. Marki która obok znakomitych projektantów, pięknych projektów, najlepszej jakości materiałów.. pomaga innym  @missionswim będzie wspierać fundacje charytatywne.. nie jednorazowo, a na stałe.. STĄD NAZWA .. stąd idea, która ma za zadanie INSPIROWAĆ wszystkie marki do dzielenia się swoim sukcesem.. Bo szczęście mnoży się tylko wtedy, kiedy się je dzieli. Dziękuje wszystkim WAM, które nie zwątpiłyście we mnie.. dziękuje za zaufanie! Dziękuje za dobre słowo i wsparcie.. RAZEM MOŻEMY ZMIENIĆ TEN ŚWIAT NA LEPSZE! - napisała. 

Fanki czują się oszukane przez Ewę Chodakowską 

Ewa Chodakowska broni strojów kąpielowych Missionswim "Ja dopiero się rozkręcam"

Niestety zamiast pozytywnego odzewu pod zdjęciem Ewy pojawiło się mnóstwo komentarzy, w których fanki piszą, że czują się przez nią szukane. 

Nie tak się umawiałyśmy! - pisały. 

Ewa Chodakowska zaskoczyła nową okładką "Wyjątkowo zrezygnowałam z bikini i ubrałam się"

Prawda jest taka, że Ewa poszła trochę na łatwiznę, bo zamiast założyć nowe konto na Instagramie i sukcesywnie zbierać tam fanów to wystartowała z nową marką z bardzo silnym profilem liczącym ponad 150 tysięcy fanów. Z drugiej strony gwiazda tłumaczyła się, że to jej konto i może z nim robić co chce, ale fanów to nadal nie przekonało. 

 

Ewa Chodakowska zapowiada na Instagramie 'Zostały dwa tygodnie.. już wiesz co to będzie?'. Fani podejrzewają ją o jedno

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.