Większa pupa w 2 tygodnie to możliwe? Poznaj sprawdzone ćwiczenia na jędrną pupę

Jak ujędrnić pupę? To częsta zagwozdka wielu kobiet na całym świecie. W końcu chcemy nosić bikini, opięte szorty czy minispódniczki. A w takich strojach jędrny tyłek to podstawa. Aby cieszyć się jędrną pupą same ćwiczenia nie wystarczą! Zdziwieni? Co jeszcze jest konieczne, aby mieć większą pupę nawet w 2 tygodnie?

Jędrny tyłek – marzenie nie takie odległe

Nieważne, czy zbliża się sezon wakacyjny, czy jest środek zimy. O jędrny tyłek powinniśmy dbać zawsze. Tylko regularne ćwiczenia zagwarantują nam sukces. Nie ma więc co odpuszczać, kiedy chowamy się w puchowe kurtki. Jeśli nie chcesz przeżyć wiosną czy latem olbrzymiego rozczarowania, bierz się do roboty nawet gdy mróz szczypie w poliki.
Większa pupa w 2 tygodnie naprawdę jest możliwa. Jednak nie osiągniemy jędrnej pupy tylko dzięki intensywnym ćwiczeniom. Co jeszcze sprzyja jędrnym pupom?

Jędrne pupy a dieta

Tak, niestety wszystko opiera się na właściwej diecie. Jeśli chcecie mieć jędrne pupy, musicie dbać o właściwy sposób żywienia. Choć pewne rzeczy, choćby w tym wypadku proporcje sylwetki, mamy zapisane w genach, to jednak zawsze możemy troszkę pomóc Matce Naturze. Jeśli chcesz cieszyć się jędrnym tyłkiem, zrezygnuj z tłustych potraw. Zdecydowanie odstaw wszystkie fast-foody. Zapomnij o pizzy, hot-dogach czy burgerach. Oczywiście tych kupionych w restauracjach szybkiego ruchu czy na stacjach benzynowych. Zawsze możesz takie dania przygotować samodzielnie, z uwzględnieniem zdrowych zasad żywienia.
Nie wiesz, co zjeść? Sałatka zawsze jest dobrym wyborem. Ogranicz jednak sosy sałatkowe. Majonezowy, tysiąca wysp, czosnkowy czy wszystkie na bazie oleju są bombą kaloryczną. Nawet zdrowa sałatka zamienia się dzięki nim w tłustą potrawę
.
Odstaw także sól. Ze wszystkich dań. I pij dużo wody mineralnej. Przynajmniej dwa litry dziennie. Jeśli odstawisz sól, sprawisz, że woda nie będzie się zatrzymywała w organizmie. A pijąc dwa litry dziennie wody niegazowanej, uzupełnisz niedobory i wypełnisz żołądek. Nie będziesz ciągle głodna.
Pamiętaj o wdrożeniu ogólny zdrowych zasad żywienia. Spożywaj więc pięć posiłków dziennie, jedz dużo warzyw, ogranicz tłuste mięso, jedz małe porce, za to regularnie. Pierwsze śniadanie jedz w ciągu godziny od przebudzenia, natomiast kolację spożywaj dwie godziny przed pójściem spać.

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Jędrny tyłek uzyskasz jednak przede wszystkim dzięki intensywnym ćwiczeniom. Krągłym, podniesionym pośladkom naprawdę szkodzi siedzący tryb życia.
Uprawiaj sport regularnie, ćwiczenia na jędrną pupę wykonuj przynajmniej trzy razy w tygodniu. Oprócz tego warto wdrożyć zdrowe nawyki. Samochód lub komunikację miejską zamień na rower. Korzystasz z windy? Zacznij chodzić schodami. Zamiast po pracy siedzieć w domu i patrzeć się bezmyślnie w telewizor, idź na spacer. Ruch to zdrowie!

Nie lubisz ćwiczyć? Ćwiczenia na jędrną pupę nie muszą być nudne. Nie musisz też siedzieć cały dzień na siłowni czy pocić się na rowerze. Możesz pójść na przykład na basen. Oprócz pływania, zrób trening w wodzie. Intensywny marsz w miejscu z unoszeniem kolan do góry w wodzie jest bardzo wymagającym ćwiczeniem.
Nie ma wymówek, które zwolnią cię od ćwiczeń na jędrną pupę. Nie możesz pozwolić sobie na karnet na siłownię? Ćwicz w domu. Jędrną pupę uzyskasz także dzięki ćwiczeniom z internetu.

Kosmetyki w walce o jędrne pupy

Jędrny tyłek warto wspomóc odpowiednimi kremami. Same nic nie zdziałają. Jednak jako dodatkowy element kuracji na jędrną pupę, będą idealne. Stosuj kosmetyki na cellulit, rozgrzewające i ujędrniające. Koniecznie po treningu i zawsze po kąpieli. Bierz raczej zimne prysznice, które pobudzą krążenie krwi. Warto także zrobić peeling całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem pośladków. Jędrne pupy potrzebują takiego pobudzenia! Po pewnym czasie zauważysz efekty peelingu. Jeśli chodzi o kosmetyki peelingujące to wybieraj te, które w składzie mają L- karnitynę, kofeinę, kreatynę, a także ekstrakty roślinne: z alg morskich, bursztynu, czy brązowego cukru. Dzięki nim będziesz mieć miękką, jedwabiście gładką skórę.

Więcej o:
Komentarze (1)
Większa pupa w 2 tygodnie to możliwe? Poznaj sprawdzone ćwiczenia na jędrną pupę
Zaloguj się
  • ewelina89889

    0

    Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.. Ja trenuję dość intensywnie, zdrowo się odżywiam i piję ok 2l cisowianki dziennie a pierwsze efekty zauważyłam dopiero po 4 miesiącach regularnych ćwiczeń na siłowni.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX