5 ćwiczeń na szczupłe i wyrzeźbione nogi

Smukłe, jędrne, umieśnione nogi świetnie wyglądają w szortach, czy krótkiej spódnicy. Jak o nie zadbać, by sprawić aby prezentowały się ładnie? Oto 5 skutecznych ćwiczeń na szczupłe i wyrzeźbione nogi!
Przysiady z wypadami

W tym ćwiczeniu łączymy klasyczne przysiady z wypadami. Oba ćwiczenia świetnie rzeźbią pośladki w pojedynkę, a połączone w jedno ćwiczenie dają jeszcze lepszy efekt.

Ćwiczenie:

Wykonaj przysiad, a następnie zrób wypad nogi do tyłu. Powtarzaj na jedną i drugą nogę. Przysiady z wypadami W tym ćwiczeniu łączymy klasyczne przysiady z wypadami. Oba ćwiczenia świetnie rzeźbią pośladki w pojedynkę, a połączone w jedno ćwiczenie dają jeszcze lepszy efekt. Ćwiczenie: Wykonaj przysiad, a następnie zrób wypad nogi do tyłu. Powtarzaj na jedną i drugą nogę. myfitness.pl

Przysiad z zakrokiem

To ćwiczenie łączące dwa najskuteczniejsze ćwiczenia na nogi i pośladki w jedno - przysiady i zakroki. Oba ćwiczenia świetnie rzeźbią mięśnie w pojedynkę, ale połączone w jedno to prawdziwy ogień!

Wykonaj przysiad, a następnie zrób zakrok kierując nogę do tyłu. Wykonaj 3 serie po 12 powtórzeń, na jedną i drugą stronę. 

Kasia Dziurska Kasia Dziurska Daniel Koper

Wznosy bioder jednonóż

Połóż się na macie. Ugnij nogi w kolanach, Następnie jedną nogę unieś do góry. Wypychaj biodra do góry i opuszczaj w dół wykonując 15 powtórzeń w 3 seriach. Następnie zmień nogę. Głowa powinna swobodnie leżeć na podłodze.  Wykonując wymach nogą, pamiętaj o mocnym wydechu.

Wybieramy najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki

Najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki Najlepsze ćwiczenia na uda i pośladki Fotolia

Uginanie i prostowanie nóg na maszyni

Wykorzystaj maszynę, dostępną na niemalże każdej siłowni. Połóż się, złap za uchwyty. Nogi, ugięte w kolanach włóż pod maszynę. Następnie wykonuj uginanie i prostowanie nóg w stawie kolanowym. Wykonaj 3 serie po 12 powtórzeń. 

To najpopularniejszy trening na Instagramie. Ćwicząc z tym jednym przyrządem wyrzeźbisz i ujędrnisz pośladki w warunkach domowych

Martwy ciąg - jak go poprawnie wykonać? Martwy ciąg - jak go poprawnie wykonać? Fotolia

Martwy ciąg

Martwy ciąg to ćwiczenie, o którym słyszał chyba każdy. To bardzo skuteczne ćwiczenie na mięśnie ud i pośladków. Daje szybkie efekty, dlatego warto nauczyć się prawidłowej techniki jego wykonywania. Jak zrobić martwy ciąg? Zobacz wideo! 

Jak zrobić martwy ciąg?
Więcej o technice martwego ciągu TUTAJ
Trenowałam jak Tammy Hembrow Trenowałam jak Tammy Hembrow Karolina Brzuszczyńska

Przysiady bułgarskie

Przysiad bułgarski to idealne ćwiczenie na mięsnie ud i pośladków. Chwyć hantle w dłonie.. Oprzyj nogę na skrzyni lub ławeczce. Przednią nogę uginaj i prostuj. Zachowaj kąt 90 stopni i pamiętaj o tym, by kolano nie przekraczało linii palców. Możesz również wykonać to ćwiczenie w domu np. opierając nogę na kanapie, zamiast hantli uzywając butelek z wodą.  Wykonaj 3 serie po 12 powtórzeń.

Największe brednie o treningu siłowym! Prawda czy Mit?

Więcej o: