Wszystko, co musisz wiedzieć, aby mieć seksowne ramiona

Wielkimi krokami zbliża się lato, a wraz z nim odkryte ramiona. Zmora wielu kobiet. Seksowne, wyrzeźbione i szczupłe ramiona, to coś o czym marzy każda z nas. Jak je uzyskać? Znamy na to sposób!
wszystko, co musisz wiedzieć, aby mieć seksowne ramiona wszystko, co musisz wiedzieć, aby mieć seksowne ramiona Pinterest

Tabata na ramiona

Aby twoje ramiona były smukłe i jednocześnie silne, musisz zadbać o to, by je wyrzeźbić i jednocześnie pozbyć się w tym miejscu zbędnej tkanki tłuszczowej. Dlatego mamy dla ciebie trening, dzięki któremu będziesz jednocześnie wzmacniać mięśnie rąk i spalać tkankę tłuszczową. Gotowa? 

Każde ćwiczenie wykonuj przez 30 sekund. Po nim zrób 10 sekund przerwy. Wszystkie ćwiczenia wykonaj po kolei, następnie powtórz wszystko 3 razy. Po każdym obwodzie zrób maksymalnie 1 minutę przerwy. 

To ćwiczenie to alternatywa do klasycznych pajacyków To ćwiczenie to alternatywa do klasycznych pajacyków www.loveinsport.com

Pajacyki z hantlami

Pewnie wiesz jak wyglądają klasyczne pajacyki. Tym razem wykonaj je w nieco zmodyfikowanej wersji używając hatnli, jako obciążenia. Wykonując pajacyk z hantlami unoś ręce tylko do linii barków. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund. 

smukłe i wyrzeźbione ramiona smukłe i wyrzeźbione ramiona Karolina Brzuszczyńska

Unoszenie piłki w górę

Do tego ćwiczenia możesz wykorzystać piłkę lekarską lub hantle. Jeśli ćwiczysz w domu wystarczy ci butelka z 1,5 litrową wodą. Trzymając ciężar przed sobą wypychaj powoli ręce w górę aż do całkowitego wyprostu. Przytrzymaj przez chwilę ciężar nad głową i wróć do pozycji wyjściowej. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund. 

Pamiętaj o tym, by przy wykonywaniu pompki pracowało całe ciało, a nie tylko ręce Pamiętaj o tym, by przy wykonywaniu pompki pracowało całe ciało, a nie tylko ręce www.loveinsport.com

Pompki z wiosłowaniem hantlami

Możesz wykonać to ćwiczenie w łatwiejszej wersji na kolanach lub klasycznej pozycji do pompki. Zacznij od wykonania pompki. Wstając, pociągnij ruch dalej i dociągaj hantel do wysokości barków. Pamiętaj o tym, by ręka była blisko ciała, a łokieć nie przekraczał linii barków.

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund

Pompki na kolanach Pompki na kolanach Myfitness.pl

Pompki na kolanach

To jedno z najlepszych ćwiczeń wzmacniających i rzeźbiących mięśnie rąk i klatki piersiowej. Usiądź w klęku podpartym i oprzyj ręce na macie. Pamiętaj, aby dłonie znajdowały się pod barkami. Następnie wykonuj pompki przez 30 sekund. 

smukłe i wyrzeźbione ramiona smukłe i wyrzeźbione ramiona Karolina Brzuszczyńska

Wznosy hantli bokiem

To jedno z podstawowych ćwiczeń na barki. Aktywizuje ono głównie boczną cześć barków. Stań w lekkim rozkroku. Używając hantli lub butelek wody unoś zgięte w łokciach ręce do góry, zatrzymując je w linii barków. Następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund. 

Więcej o: