Ewa Chodakowska: Skalpel. Nowa ods這na treningu, kt鏎y pokocha造 miliony kobiet [TEST]

Ewa Chodakowska treningiem Skalpel podbi豉 serca milion闚 Polak闚! Nic dziwnego, 瞠 trenerka postanowi豉 od鈍ie篡 sw鎩 kultowy program i wyda uaktualnione wydanie najlepszych 獞icze na p豉ski brzuch, zgrabne po郵adki i smuk貫 nogi. Postanowi豉m sprawdzi, za co kobiety kochaj Skalpel i czy podzia豉 r闚nie na moje cia這.
Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Motywacja: kilka s堯w od Ewy Chodakowskiej

Skalpel rozpoczyna si od motywacji, kt鏎 Ewa kieruje do swoich fanek. Trenerka wie, 瞠 utrzymanie zdrowego stylu 篡cia nie jest mo磧iwe bez odpowiedniego nastawienia, kt鏎e pozwala ka盥ego dnia i嗆 na trening i trzyma si w豉軼iwej diety. Jak zapewnia trenerka, Skalpel nie tylko pozwala w kr鏒kim czasie osi庵n望 efekt wizualny, ale i podnosi hormon szcz窷cia, kt鏎y ka盥ego dnia nap璠za nas pozytywn energi. Ewa podkre郵a, 瞠 najwa積iejsza jest systematyczno嗆 i zdrowa dieta. Przypomina, 瞠 ka盥a z nas jest odpowiedzialna za sw鎩 sukces, dlatego musimy bra 篡cie w swoje r璚e i stawi czo這 wyzwaniom.

ZOBACZ: 10 razy, kiedy Ewa Chodakowska zaskoczy豉 nas swoj figur

Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Cel: co chcia豉by osi庵n望

Cho nazwa mo瞠 by myl帷a, Skalpel to absolutnie bezinwazyjny program, kt鏎y ma dzia豉 na cia這 tak, jak zabieg u chirurga. Jak zapewnia trenerka wymodelujemy, wysmuklimy, uelastycznimy, rozci庵niemy i wzmocnimy mi窷nie. Co wa積e, nie b璠 one nadmiernie rozbudowane. Ewa zaznacza, 瞠 silne i sprawne mi窷nie spalaj kalorie. Ponadto pozb璠ziemy si uci捫liwego cellulitu.

Trenerka zapewnia, 瞠 ju po kilku tygodniach systematycznych 獞icze nasza sylwetkach si zmieni. Po 10 treningach poczujesz r騜nic, po 20 zauwa篡sz r騜nic, a po 30 treningach b璠ziesz mie nowe cia這. Ewa zaleca treningi co drugi dzie, a z czasem nawet codziennie.

Ewa podkre郵a, 瞠 podstaw programu s mi窷nie brzucha. Anga簑jemy je do pracy w ka盥ej pozycji. Trenerka dok豉dnie wyja郾ia jak nale篡 oddycha podczas 獞icze, aby utrzyma sta貫 napi璚ie mi窷ni brzucha. Pokazuje 獞iczenia, kt鏎e pozwalaj nam nauczy si prawid這wego oddechu.

SPRAWD: kt鏎y trening Ewy Chodakowskiej jest najlepszy

Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Skalpel: 獞iczenia na ramiona

Trening trwa oko這 40 minut. Po jego rozpocz璚iu niestety trenerka nie informuje czy rozpoczynamy rozgrzewk czy od razu przechodzimy do treningu w豉軼iwego. Warto zatem wykona delikatn rozgrzewk przed rozpocz璚iem programu.

Skalpel rozpoczyna si od 獞icze, kt鏎e mocno anga簑j nasz r闚nowag. Ka盥e 獞iczenie wykonujemy przez 20 sekund, a pomi璠zy nimi mamy 10 sekund przerwy. Nie sugeruj si jednak zegarem w prawym g鏎nym rogu ekranu, poniewa odlicza on tylko do 10 (wolniej ni sekundy).

Podczas treningu trenerka przypominam o sta造m napi璚iu mi窷ni brzucha, ale nie tylko brzuch jest anga穎wany do pracy. Wzmacniamy ramiona, plecy, po郵adki i nogi. Cho niekt鏎e 獞iczenia mog si wydawa banalnie proste, to jednak nie daj si zwie嗆! Z pewno軼i poczujesz jak pracuje ca貫 cia這.

ZOBACZ: jaki uzyskasz efekt, gdy przez 2 tygodnie b璠ziesz 獞iczy z Ew Chodakowsk

Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Skalpel: 獞iczenia na po郵adki i nogi

Po wzmocnieniu ramion i plec闚 Ewa przechodzi do wykonywania 獞icze na nogi. Podczas tej cz窷ci treningu trenerka wykonuje r騜ne kombinacje wypad闚, wykrok闚, lift闚 oraz przysiad闚. Podczas 獞icze Ewa anga簑je r闚nie do pracy dodatkowo ramiona. Dzi瘯i temu jedno 獞iczenie pozwala uzyska lepsze efekty.

POZNAJ: 7 powod闚, dla kt鏎ych warto wypr鏏owa program Secret Ewy Chodakowskiej

Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Skalpel: 獞iczenia na macie

W kolejne cz窷ci treningu Ewa Chodakowska przechodzi do 獞icze na macie. Ulubiony zestaw trenerki w pozycji mostu mi r闚nie przypad go gustu. Dzi瘯i temu pracuje brzuch, po郵adki i dodatkowo poprawiamy nasz r闚nowag. Kombinacje r騜nych lift闚 w podporze bokiem cho wygl康aj na bardzo delikatne 獞iczenia zdecydowanie daj nie幢e popali naszym nogom i po郵adkom.

Ewa Chodakowska podobnie jak w swoich poprzednich programach treningowych r闚nie w Skalpelu nie zapomina o 獞iczenia w le瞠niu na brzuchu. To 鈍ietne 獞iczenia tak瞠 na wzmocnienie grzbietu, kt鏎y odpowiada za wygl康 naszego brzucha.

POZNAJ: plan, kt鏎y pozwoli ci wyszczupli tali

Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Skalpel: 獞iczenia na p豉ski brzuch

Ostatnia cz窷 treningu jest po鈍i璚ona 獞iczeniom na mi窷nie brzucha. Ewa oczywi軼ie nie stawia w swoich treningach na tradycyjne brzuszki. Kombinacje r騜nych 獞icze sprawiaj, 瞠 nie b璠ziemy si nudzi i za ka盥ym razem popracujemy inn parti mi窷ni. Trenerka ca造 czas przypomina o odpowiednim oddechu, dzi瘯i kt鏎emu nasze mi窷nie pracuj efektywniej.

POZNAJ: 7 ruch闚, kt鏎e spal t逝szcz i wyrze嬌i mi窷nie

Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Skalpel: rozci庵anie

Trening ko鎍zy si pi璚iominutowym rozci庵aniem. Przede wszystkim rozlu幡iamy po郵adki i nogi. Ewa zwraca uwag, aby stale utrzymywa wyprostowane plecy i otwart klatk piersiow. Podkre郵a te, 瞠 nie powinny鄉y nadmiernie wyd逝瘸 mi窷ni, poniewa stretching ma by momentem odpoczynku mi窷ni, a nie zbyt intensywnego rozci庵ania.

ZOBACZ: 6 獞icze na p豉ski brzuch, kt鏎e mo瞠sz zrobi w domu

Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl Marlena Ciborowska myfitness.pl

Skalpel: podsumowanie

Ewa Chodakowska jak zwykle nie zawodzi swoich fanek. Program Skalpel to porz康ny wycisk zar闚no dla pocz徠kuj帷ych, jak i regularnie trenuj帷ych os鏏. Odpowiedni dob鏎 獞icze pozwala utrzyma cia這 w dobrej kondycji.

Podczas ca貫go treningu trenerce towarzyszy spokojna muzyka. Cho jestem zwolenniczk bardziej dynamicznych rytm闚 to muzyka wybrana przez Ew Chodakowsk zdecydowanie pasuje do ca貫go treningu. Z pewno軼i wyb鏎 pad na wolniejsz muzyk ze wzgl璠u to na, 瞠 trenerka zwraca szczeg鏊n uwag na w豉軼iw technik wykonywanych 獞icze oraz wzmocnienie mi窷ni g喚bokich. W豉郾ie dlatego Ewa w treningu Skalpel postawi豉 na 獞iczenia bardziej statyczne.

Jedynym minusem programu Skalpel jest zbyt kr鏒ki stretching. Zdecydowanie polecam go wyd逝篡, tak aby rozlu幡i i wysmukli mi窷nie.

POZNAJ: 4-tygodniowy plan, dzi瘯i kt鏎emu b璠ziesz mie kaloryfer

Wi璚ej o: