Awokado faszerowane na dwa sposoby - ulubione śniadanie trenerek fitness [HAPS FIT]

Haps Fit - Tomasz Repeta
16.11.2016 15:29
Istnieje niezliczona ilość wariacji na temat przygotowania awokado. My postanowiliśmy sprawić, żeby owoc ten był jeszcze bardziej wyjątkowy i zdecydowanie bardziej wyraźny w smaku. Pozbyliśmy się pestki i przystąpiliśmy do faszerowania awokado na dwa fit sposoby.

Składniki:

- 1 wariant
awokado
2 jajka
sól i pieprz
natka pietruszki

- 2 wariant
awokado
pomidory koktajlowe
papryka zielona
łosoś
natka pietruszki
sól i pieprz

Przygotowanie: Przepołów awokado i usuń pestkę. Wydrąż odrobinę miąższu, żeby zmieścił się farsz. Do pierwszego wariantu wbij jajko. Następnie posól i popierz. W drugiej wersji pokrój pomidorki i paprykę. Na sam wierzch połóż wędzonego łososia. Obie wersje włóż do piekarnika rozgrzanego na 180 stopni i piecz przez 15 minut. Na koniec dodaj natkę pietruszki do smaku.

Rozgrzewające złote mleko

Słoik obFitości

Chipsy z jarmużu podane na guacamole