Ćwiczenia odchudzające dla początkujących

Projekt BeFit
01.03.2018 16:28
ĆWICZENIA ODCHUDZAJĄCE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
Pragniesz zrzucić zbędne kilogramy? Odpowiednia dieta, zdrowy tryb życia i aktywność fizyczna to przepis do osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Jednak jaki trening wybrać na sam początek? Na to pytanie odpowiada para trenerów personalnych Katarzyna Dziurska i Adrian Hoffman, którzy przygotowali zestaw ćwiczeń, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z niechcianą wagą.


Celem treningu jest przyspieszenie metabolizmu tak, by spalić tkankę tłuszczową oraz wyrzeźbić mięśnie. Każde proponowane dwa ćwiczenia tworzą ?superserię?, którą powtarza się od trzech do czterech razy. Pamiętajmy o regularności treningów. Adrian przypomina, że wystarczą trzy takie treningi tygodniowo.


Pierwsze ćwiczenie to superseria składająca się z od ośmiu do szesnastu pajacyków połączona z ćwiczeniem polegającym na oparciu rąk o ziemię, wyprostowaniu sylwetki i wolnym przyciąganiu nóg do klatki piersiowej.


Kładziemy się na podłodze, opieramy nogi, podciągając je pod siebie i unosimy biodra do góry wraz z uniesieniem nogi w górę. Nie spieszmy się, dostosujmy tempo do naszych umiejętności. Przechodzimy do damskich pompek (ciało opieramy na kolanach, wyprostowane ręce, skrzyżowane nogi). I tak mamy kolejną superserię.


Kolejne ćwiczenie to ćwiczenie z piłką. Kładziemy się na podłodze, nasze nogi opieramy o piłkę, plecy przywarte do podłoża.Unosimy wysoko biodra- dwie sekundy w górę i dwie sekundy w dół. Spinajmy przy tym mięśnie pośladków i brzucha. Klękamy na podłodze, opieramy proste ręce. Naprzemiennie wyrzucamy w tył lewą, wyprostowaną nogę i w przód jednocześnie prawą wyprostowaną rękę. I na zmianę.


Jeśli chcecie poznać resztę propozycji trenerów, koniecznie zajrzyjcie do filmiku. Każdy może zacząć walkę o wymarzone ciało! Aerobik w domu? Ćwiczenia dla początkujących? To właśnie dla Was profesjonalni trenerzy przygotowali te propozycje. Przekonajcie się sami, jakie to proste!


UWAGA! Przed wykonaniem treningu należy zrobić rozgrzewkę. Nie możemy zacząć treningu tuż po jedzeniu ani na czczo. Pamiętajmy o piciu dużej ilości wody i uzupełnianiu elektrolitów. Jeśli cierpimy na jakieś schorzenia, skonsultujmy z lekarzem możliwość wykonywania przedstawionych ćwiczeń.