Akcja 5 kilo mniej: "Jak prosto jest odżywiać się zdrowo!"

Mija pierwszy tydzień mojego odchudzania pod okiem dietetyczki z Healthy Lifestyle. Codziennie otrzymuję torbę z daniami na cały dzień, pakowanymi w osobne, oznaczone cyferkami pojemniczki wraz z kartką zawierającą spis wszystkich dań i adnotacją czy należy je spożywać na zimno czy na gorąco. Dieta, która Pani dietetyczka mi zaleciła to "1200 kalorii". Do tego otrzymałam zalecenie ćwiczeń fizycznych trzy razy w tygodniu przez godzinę. Jak wrażenia? Pozytywne!

Agnieszka to posiadaczka jednego męża, jednego dziecka i 5 kilogramów za dużo. Ma za sobą kilka zmagań z różnymi dietami, z których każde kończyło się albo niepowodzeniem albo efektem jo jo. Agnieszka w końcu chce nauczyć się, jak jeść zdrowo i smacznie, a przy tym schudnąć. Co tydzień będzie pisać, jak jej idzie odchudzanie z cateringiem Perfect Diet. Oto drugi odcinek naszego cyklu.

Śledź postępy Agnieszki na bieżąco!

Po tygodniu. Jest dobrze!


Na pierwszą torbę czekałam z wielką ciekawością i nadzieją. I muszę przyznać, że absolutnie się nie zawiodłam. Dania na pierwszy rzut oka wyglądają ładnie, smacznie i zaskakują różnorodnością. Zawierają wszystkie te składniki, które potrzebne są w zdrowej diecie, a które niestety do tej pory często pomijałam...

Dzięki tym pudełkom widzę, jak łatwo można skomponować zdrowy posiłek, ponieważ właściwie wszystkie dania, oprócz obiadów, można przygotować w kilka minut. Przykładem może być chociażby kolacja, która dla mnie była odkryciem: sałatka z ciecierzycy i pokrojonych pomidorów z dodatkiem sera feta. Połączenie naprawdę smaczne i sycące, a jednocześnie tak banalnie proste i szybkie w przygotowaniu, że nie wiem, jak mogłam nie wpaść wcześniej na pomysł połączenia tych składników. Podobnie jest z przekąskami na bazie serków z dodatkiem świeżych owoców, posypanych pestkami słonecznika, sezamem lub pestkami granatu. Pyszne i szybkie w przygotowaniu.

Akcja pięć kilo mniejAgnieszka Lenart

Ale to śniadanie...


Pewną trudność sprawia mi przestawienie się z solidnych śniadań zawierających obowiązkowo białe pieczywo na lekkie muesli z jogurtem i owocami. Czasem jeszcze odczuwam po tym pierwszym daniu lekki niedosyt, ale nim się obejrzę mijają 3 godziny i pora na kolejny posiłek.

Bardzo smakują mi "pudełkowe" obiady - mój absolutny faworyt to kurczak z sosem musztardowo-miodowym oraz łosoś ze szpinakiem i orzeszkami pinii. Koniecznie muszę kiedyś zdobyć przepisy.

Podsumowując: na razie trzymam się mocno wytycznych, nie kuszą mnie słodycze, nawet ukochana beza. Spadku na wadze jeszcze nie zanotowałam, ale mam zakaz ważenia się przed następnym spotkaniem z dietetyczką, czyli dopiero za tydzień. Czuję się świetnie, a o to chyba głównie chodzi!

Pozdrowienia! Trzymajcie kciuki!

Agnieszka

 

Akcja pięć kilo mniejAgnieszka Lenart

Opiekę dietetyka i posiłki zapewnia firma Healthy Lifestyle.

dietetyk

Więcej o: