Gwyneth Paltrow - detoks, dieta i Tracy Anderson

Podoba ci się wysportowana sylwetka Gwyneth Paltrow? Aktorka ciężko nad nią pracuje! Zobacz, jakie ćwiczenia zaprojektowała dla niej jej trenerka - Tracy Anderson, dlaczego trwają aż dwie godziny i wykonywane są prawie codziennie. Sprawdź także, jak wygląda kontrowersyjny detoks gwiazdy.

Trening Gwyneth Paltrow to ciężka praca

Podoba ci się wysportowana sylwetka Gwyneth? Aktorka ćwiczy 6 dni w tygodniu przez 2 godziny. Trening to głównie autorskie ćwiczenia Tracy Anderson, oparte na aerobiku i tańcu. Rozgrzewka to dynamiczne skoki i figury taneczne. Tracy jest przeciwna innym rodzajom kardio, w których przez cały czas powtarza się te same ruchy - takim, jak np. bieganie. Według niej to prowadzi do rozbudowania mięśni i niekobiecej sylwetki. Główna część treningu to 40 ćwiczeń zaczerpniętych z metody Pilatesa. Zestaw tych lekkich ćwiczeń siłowych zmienia się co 10 dni.

Ważne jest urozmaicenie

Tracy lubi często urozmaicać trening, nawet raz w tygodniu. Ostatnio zaproponowała swoim sławnych klientkom ćwiczenia z kijem od mopa. "Wprowadziłam trochę zabawy w trening. Kij wymaga utrzymania równowagi i o stabilizację ciała, a to ćwiczy wiele partii mięśni jednocześnie, takich o których nie miałaś pojęcia" - mówi Tracy. Trenerka dokłada czasem do ćwiczeń lekkie ciężarki i gumę fitness.

Gwyneth Paltrow arrives at the Metropolitan Museum of Art Costume Institute gala benefit, celebrating Elsa Schiaparelli and Miuccia Prada, Monday, May 7, 2012 in New York. (AP Photo/Charles Sykes)AP/Charles Sykes

Biznes i ćwiczenia

"Ćwiczę kardio przez 45 minut, a potem robię ćwiczenia kształtujące sylwetkę i rozciągające. Może to długo, ale ćwiczę, bo bardzo lubię jeść. Kiedy przygotowuję się do filmu albo pozwolę sobie na więcej smakołyków - ćwiczę nawet 2 godziny" - mówi Gwyneth. "Każdy ruch jest dla mnie ważny - jeśli nie mam czasu, poświęcam chociaż 15 minut jodze, żeby pobudzić krążenie krwi" - dodaje Paltrow. Swoją trenerkę nazywa "małym cudem (ze względu na wzrost Tracy) i geniuszem fitnessowym". Nic dziwnego. Gwyneth to partnerka biznesowa Tracy. Obie produkują płyty dvd z ćwiczeniami i książki Tracy, w tym popularną - Tracy Anderson's 30-Day Method.

Kontrowersyjna metoda Tracy Anderson

Tracy była wielokrotnie krytykowana. Zwłaszcza za długość polecanych treningów, restrykcyjną dietę, opartą głównie na płynach, często zalecane detoksy. Podejrzenia budziły także jej problemy finansowe. Tracy kształtuje gwiazdy na swoje podobieństwo - jej ideał to drobna, bardzo umięśniona sylwetka - taka właśnie jak u jej klientek - Madonny, Nicole Richie i Gwyneth. Według Tracy jej dieta i trening to jedyna droga do szczupłej wysportowanej sylwetki, którą może osiągnąć każda kobieta - niezależnie od swojego rozmiaru czy budowy ciała.

Dieta i detoks dla szczupłej sylwetki

Anderson układa swoim klientkom dietę. Są to oczywiście małe porcje, nieprzetworzonego jedzenia. Głównie chude białko, pełnoziarniste węglowodany, zdrowe tłuszcze i warzywa. Do tego sporo wody kokosowej i zielonego koktajlu, nazywanego przez Tracy Power Juice. Jest to miks jarmużu, szpinaku, buraków i jabłek. Przekąski? Gwyneth lubi migdały i rodzynki. "Staram się unikać chipsów ziemniaczanych o smaku barbecue. To moja słabość." - zdradza aktorka.

Gwyneth 2 lub 3 razy w roku robi detoks, podczas którego przez tydzień pije po obudzeniu ciepłą wodę z sokiem z cytryny, pije herbatę ziołową, koktajle warzywne i owocowe, je sałatę z warzywami i warzywne zupy. Do tego ćwiczy jogę.

Przepis na oczyszczający sok Gwyneth Paltrow

wino z burakow cwiklowychFot. Shutterstock.com / vanillaechoes

Składniki: duży burak (lub 2 średnie) pokrojony w ćwiartki, 2 duże marchewki, duże jabłko pokrojone w ćwiartki, sok z połowy cytryny, 2cm kawałek imbiru

"Ten sok ma niewiarygodny kolor i jest supersłodki. Buraki obniżają ciśnienie krwi, marchew ma zdrowy beta karoten, a jabłko ma składniki przeciwnowotworowe" - zachwala Gwyneth.

Więcej przepisów znajdziesz na stronie gwiazdy - goop.com

Zobacz, jak wygląda trening Gwyneth Paltrow i Tracy Anderson.

Więcej o: