Domowe ujędrnianie biustu

Obejrzyj i zastosuj minitrening, który poprawia napięcie mięśni piersiowych. Ćwiczenia nadają się zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet!

Ćwicz w ten sposób 2-3 razy w tygodniu, ale nie dzień po dniu. Możesz korzystać z tego treningu albo wzbogacić o niego swój obecny program treningowy.
Do wykonania ćwiczeń potrzebujesz stopnia i hantli. Jeśli nie masz stopnia, ćwicz leżąc na macie lub ławeczce.

Minitrening składa się z trzech serii, a każda z nich składa się z czterech modyfikacji jednego ćwiczenia - wyciskania (chest press). W każdej serii rób po 10 powtórzeń każdej modyfikacji. Między seriami odpoczywaj 30 sekund. Dobierz do treningu hantle o takim ciężarze, aby poprawnie wykonać wszystkie powtórzenia, jednocześnie wyraźnie męcząc mięśnie.

Modyfikacja pierwsza:
stałe tempo - unoś obie hantle jednocześnie, tyle samo czasu unoś je i opuszczaj.
Modyfikacja druga: zmienne tempo - unoś hantle na przemian, wolniej je dźwigaj, szybciej opuszczaj.
Modyfikacja trzecia: zmienne tempo - unoś obie hantle jednocześnie, szybko je dźwigaj, powoli opuszczaj.
Modyfikacja czwarta: stałe tempo - unoś hantle jednocześnie, ale tylko do połowy pełnego zakresu ruchu, w takim samym tempie dźwigaj hantle i je opuszczaj.

Powodzenia!

Dołącz do nas na Facebooku

Więcej o: