Agnieszka Jaskółka - jak uzyskać jej figurę?

Agnieszka Jaskółka to polska aktorka i modelka, najbardziej znana z filmu "Psy" w reżyserii Władysława Pasikowskiego. Wiele osób podziwia jej urodę i doskonałą figurę, którą utrzymuje mimo wieku. Jakie ćwiczenia pozwolą na uzyskanie podobnych kształtów?

Agnieszka Jaskółka - sekrety urody

Agnieszka Jaskółka najprawdopodobniej urodziła się w roku 1975 (wątpliwości wynikają z różnych danych, przekazywanych przez różne media, przy czym sama aktorka w jednym z wywiadów wskazała rok 1975 jako właściwy) i w wieku 17 lat zagrała swoją najsłynniejszą rolę - Andżeli Wenz w filmie "Psy" Władysława Pasikowskiego. Otrzymała za nią nagrodę dla najlepszej aktorki w roli drugoplanowej, którą przyznano jej na 17. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, w roku 1992.

Po tym wyróżnieniu Agnieszka Jaskółka nie kontynuowała kariery aktorskiej, lecz rozpoczęła pracę jako modelka, jednocześnie studiując prawo. Urodą aktorki ponownie zaczęto się zachwycać w roku 2010, gdy wzięła udział w XII edycji popularnego programu rozrywkowego "Taniec z Gwiazdami", u boku Rafała Maseraka.

Zgrabne nogi, szczupła talia, jędrny biust - w jaki sposób trenować, aby przez długi czas móc cieszyć się wspaniałą sylwetką, tak jak Agnieszka Jaskółka?

 

Ćwiczenia na zgrabne nogi

Oczywiście, aby wysmuklić nogi należy nie tylko w odpowiedni sposób trenować, ale także właściwie się odżywiać. Ćwiczenia są jednak w tym przypadku zdecydowanie najistotniejsze. Warto sobie jednak uświadomić, że nie uzyskamy nóg Agnieszki Jaskółki od razu - spalenie tłuszczu z tych partii ciała wymaga czasu, a zatem należy uzbroić się w cierpliwość. Pierwsze efekty będą widoczne po około 6 tygodniach.

Oto kilka propozycji na skuteczny trening wysmuklający nogi:

1. Leżąc na boku i podpierając głowę ręką, należy ugiąć obie nogi w kolanie i jedną pozostawić na ziemi, a drugą unosić i bardzo powoli opuszczać. Po wykonaniu 3 serii ćwiczeń, po 20 powtórzeń w każdej serii (pomiędzy nimi krótki odpoczynek), należy odwrócić się na drugi bok i wykonać ćwiczenie drugą nogą.

2. Świetnym ćwiczeniem na wysmuklenie nóg są też tak zwane wykroki. Robimy wykrok, a następnie nogę znajdującą się z przodu uginamy pod kątem 90 stopni. Druga noga zaś spoczywa z tyłu, również ugięta (tak, że prawie dotyka podłoża). Powtarzamy ćwiczenie w serii, po 15 na każdą nogę.

3. Częstym problemem kobiet są nie tylko masywne uda, ale i łydki - wszak najczęściej dbamy o to, aby górna partia nóg nie była zbyt obfita, zapominając o dolnej. Doskonałym pomysłem na ładne wysmuklenie łydek jest jednak ćwiczenie na skakance - przyjemne i bardzo krótkie. Wystarczy już 5 minut skakania dziennie, by szybko zauważyć pierwsze efekty.

 

Ćwiczenia na talię osy

Agnieszka Jaskółka ma talię osy. Najlepszym sposobem na uzyskanie podobnego, ładnego wcięcia w pasie, jest trening z użyciem hula-hoopu. W ten prosty sposób można także wzmocnić mięśnie brzucha. Już kilka minut ćwiczeń dziennie (codziennie) wystarczy, by po kilku tygodniach zobaczyć wyraźne zmniejszenie się nieładnych boczków oraz spłaszczenie brzucha.

Doskonałym ćwiczeniem jest również wykonywanie skrętów tułowia (najlepiej z ciężarkami). Należy pamiętać, aby stanąć w lekkim rozkroku, a podczas treningu utrzymywać biodra nieruchome. Kręcić się ma jedynie tułów - to w jedną, to w drugą stronę.

Mel B ABS - wyciśniesz 4 razy więcej!

Ćwiczenia na jędrny biust

Z wiekiem biust ma tendencję do opadania, co jest naturalne - można jednak nieco zahamować ten proces, wykonując odpowiednie ćwiczenia. Ich celem jest wzmocnienie mięśni klatki piersiowej. Najpopularniejsze i najskuteczniejsze jest ćwiczenie z hantlami. Ręce podnosimy, tak aby tworzyły z ciałem kąt prosty - utrzymujemy ciężar w górze przez kilka sekund, a następnie powoli opuszczamy ręce, by znalazły się wzdłuż tułowia. Powtarzamy ćwiczenie kilka razy.

Potem wyciągamy ręce obciążone hantlami przed siebie (wewnętrzną stroną do góry) i zginamy je pod kątem prostym. Ćwiczenie polega na odchylaniu rąk w bok i powracaniu do wyjściowej pozycji. Wykonujemy kilka powtórzeń.

Więcej o: