Ania Mucha trenuje jogę z Martyną Rapp

Ambasadorka marki Reebok, Anna Mucha, trenuje jogę! Aktorka rozpoczęła indywidualnie dobrany program treningowy, przygotowany przez trenerkę Reebok University Poland, Martynę Rapp, która pomaga aktorce dbać o sylwetkę 
w trakcie ciąży.

- By móc ze spokojem spojrzeć w lustro podczas ciąży, jak i po, zdecydowałam się zadbać o swoją kondycję już teraz. Mucha nie siada, zdrowa ciąża to nie choroba, wiec nie ma zwolnienia z WF-u. Joga mnie rozluźnia, rozciąga, uczy panowania nad oddechem i wzmacnia mięśnie. - mówi Ania Mucha.

Joga w ciąży - ćwiczenia

Indywidualny program treningowy dla Ani przygotowała Martyna Rapp. Każdą z poniższych pozycji należy utrzymać przez ok. 10 sekund, a następnie zmienić stronę.

anna mucha trenuje jogęanna mucha trenuje jogę

Wznos nogi w tył - to ćwiczenie wzmacnia mięśnie grzbietu i pośladka, rozciąga odcinek biodrowo-lędźwiowy i klatkę piersiową. Utrzymanie pozycji na jednej nodze sprawia, że napinają się mięśnie wewnętrzne odpowiedzialne za prawidłową postawę. Jeśli chcesz wypróbować trudniejszą wersję zrób ćwiczenie przy wspięciu na palcach.

anna mucha trenuje jogęanna mucha trenuje jogę

Wojownik - wzmacnia i rozciąga mięsnie nóg, pleców i ramion. Mocne wysuniecie tułowia w bok rozciąga talię i kręgosłup wymusza głębszy oddech oraz tonizuje narządy jamy brzusznej.

anna mucha trenuje jogęanna mucha trenuje jogę

Drzewo - pozycja wymusza utrzymanie równowagi, wzmacnia stawy skokowe i mięśnie nóg, wyciąga kręgosłup oraz uelastycznia barki.

anna mucha trenuje jogęanna mucha trenuje jogę

Przyciąganie nogi do pośladka - pozycja wymusza utrzymanie równowagi, rozciąga ramiona, klatkę piersiową, uda, pachwiny oraz podbrzusze wzmacnia nogi.

anna mucha trenuje jogęanna mucha trenuje jogę

Trójkąt - rozciąga wewnętrzną cześć nóg, talię i kręgosłup, rozluźnia oraz wzmacnia okolice miednicy.

anna muchaanna mucha trening

Pies z głową w górę - wzmacnia mięśnie ramion i uaktywnia klatkę piersiową. W tej pozycji należy utrzymać napięte pośladki, żeby zabezpieczyć odcinek lędźwiowy.

anna mucha ćwiczy jogęanna mucha ćwiczy jogę

Siad bokiem - rozciąganie pośladka, odcinka biodrowo lędźwiowego i klatki piersiowej. Pozycję należy utrzymać prze ok. 10 sek. swobodnie oddychając, a następnie zmienić stronę.

Reebok Yoga ułatwia ćwiczenia

Anna Mucha trenuje w specjalnie zaprojektowanej odzieży z nowej kolekcji Reebok Yoga jesień/zima 2013. W procesie jej projektowania brała udział Globalna Ambasadorka i instruktorka jogi, Tara Stiles. Dzięki jej zaangażowaniu, kolekcja odpowiada na potrzeby osób uprawiających jogę, pozwalając im cieszyć się z treningów, nie martwiąc się o kwestie wygody oraz stylu. W odzieży zastosowano technologię PlayDry, która odprowadza wilgoć. Dodatkowo kolekcja wykonana jest z tkanin najwyższej jakości, dzięki którym dopasowuje się ona idealnie do ciała w czasie treningu, gwarantując komfort i wygod

Więcej o: