Bodycombat - spalaj kalorie i kszta速uj swoje cia這

Trening interwa這wy, funkcjonalny, crossfit oraz sztuki walki - ostatnio to te formy zaj耩 przyci庵aj najwi璚ej ch皻nych. I nie ma w tym nic dziwnego: dzi瘯i takiego typu aktywno軼i, mo積a bardzo skutecznie spali tkank t逝szczow i jednocze郾ie wzmocni mi窷nie i poprawi kondycj. Zaj璚ia bodycombat r闚nie zas逝guj na uwag. Pow鏚? ㄠcza w sobie elementy wszystkich wy瞠j wymienionych rodzaj闚 treningu.

Bodycombat b璠ziesz mog豉 przetestowa podczas Reebok Woman's Fitness Camp 8 czerwca w Warszawie! Ta wyj徠kowa impreza zgromadzi 3 tysi帷e 獞icz帷ych os鏏 i odb璠zie si pod has貫m "Ca造 fitness w jednym miejscu".

Co to jest bodycombat?

Bodycombat to trening grupowy stworzony przez Les Mills. To przede wszystkim energetyczny trening interwa這wy. 疾by by這 ciekawiej, wszystko to po陰czone jest ze sztukami walki, ale nie martwcie si: technika prosta do opanowania.

- W rytm inspiruj帷ej muzyki i przy pomocy skutecznych technik wywodz帷ych si z r騜nych sztuk walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay thai oraz tai chi, rzucasz wyzwanie wyimaginowanemu przeciwnikowi. Tak samo jak w przypadku wszystkich program闚 Les Mills, co trzy miesi帷e startuje nowy program bodycombat z now muzyk i nowymi uk豉dami choreograficznymi - wyja郾ia Lidia Zamy趾o, Regional Business Studio Manager i instruktorka w klubie Holmes Place .

Zalety treningu bodycombat

Opr鏂z tego, 瞠 podczas treningu interwa這wego mo瞠sz w szybkim czasie spali bardzo du穎 kalorii, to jest jeszcze wiele argument闚, kt鏎e powinny ci przekona, 瞠 warto cho raz si skusi i zobaczy o co w nim chodzi. Zalety bodycombat:

- Zwi瘯szanie wydolno軼i serca i pojemno嗆 p逝c,

- wzmocnienie i kszta速owanie mi窷ni,

- spalanie mn鏀twa kalorii (oko這 750 kcal w ci庵u godziny),

- poprawienie kondycji i koordynacji,

- zwi瘯szanie g瘰to嗆 ko軼i,

- poprawianie postawy i stabilizacja sylwetki,

- zwi瘯szanie pewno軼i siebie.

No i przede wszystkim, taki mocny strza energii bardzo poprawi twoje samopoczucie. Uwierz mi! Ja si czu豉m tak, jakbym mog豉 przenosi g鏎y!

Bodycombat to trening dla ka盥ego

Boisz si, 瞠 uk豉d b璠zie zbyt skomplikowany? A mo瞠 tego, 瞠 twoja kondycja pozostawia wiele do 篡czenia? Zg這 si do prowadz帷ego i powiedz, 瞠 jeste pierwszy raz. Zwr鏂i na ciebie szczeg鏊na uwag i w razie potrzeby poka瞠 alternatywne 獞iczenia.

- Bodycombat jest treningiem dla ka盥ego o umiarkowanym poziomie sprawno軼i fizycznej. Proste kombinacje ruch闚 sprawiaj, 瞠 nie trzeba mie doskona貫j koordynacji. Osoby, kt鏎e maja problemy ze stawami kolanowymi, skokowymi lub inne przeciwwskazania do intensywnego treningu powinny jednak skonsultowa si z lekarzem i poinformowa o tym prowadz帷ego - m闚i Lidia Zamy趾o.

Je郵i chcesz traktowa zaj璚ia bodycombat jako uzupe軟ienie treningu, wystarczy 瞠 skusisz si na nie raz w tygodniu. Je郵i chcesz na nich budowa kondycj i form polecamy wybra si na nie 3 razy w tygodniu.

Szukasz idealnych zaj耩 fitness dla siebie? Zobacz, jak wygl康aj zaj璚ia aqua aerobik i 獞iczenia na stepie.

Wi璚ej o: